تاریخ انتشار : دوشنبه 25 می 2015 - 16:53
کد خبر : 4086

نگاه سیاسی را در حوزه فرهنگ دخالت ندهیم

نگاه سیاسی را در حوزه فرهنگ دخالت ندهیم

فرماندار کهگیلویه بابیان اینکه اگر چه همواره فرد سیاسی بوده و هستم،گفت: اما معتقدم در چند نهاد به خصوص محافل دانشگاهی،آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسائل سیاسی نباید ورود پیدا کند.

چبه گزارش نسیم دنا از دهدشت،سید کرامت‌الله کریمی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه،اظهار داشت: حق شهرستان کهگیلویه است که به عنوان پایتخت فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شود.

 

فرماندار کهگیلویه گفت: این شهرستان دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی به خصوص در حوزه فرهنگ است که باید به خوبی در سطح جامعه تبیین شود.

 

وی بابیان اینکه اگر چه همواره فرد سیاسی بوده و هستم،افزود: اما معتقدم در چند نهاد به خصوص محافل دانشگاهی،آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسائل سیاسی نباید ورود پیدا کند.

 

فرماندار کهگیلویه بابیان اینکه نگاه فرهنگی فراتر از هر چیزی است، تصریح کرد: سیاست را در حوزه ارشاد دخالت ندهید و مدیر این شهرستان از نگاه ساختاری آنجایی که متعلق به نظام سیاسی است باید در راستای جریان اعتدال حرکت کند.

 

کریمی بابیان اینکه فرهنگ نیاز به خانه تکانی دارد،عنوان کرد: بیغولگی فرهنگی در شهرستان کهگیلویه وجود داشته و دارد اما ما به عنوان متولیان باید در کنار همدیگر برای حل این مشکلات گام برداریم.

 

رئیس شورای اداری کهگیلویه خواستار توجه بیش از پیش مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به حل مشکلات فرهنگی و کمبودهای این حوزه در شهرستان شد و افزود: رشد فرهنگی با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با این حوزه محقق می‌شود.

 

وی اظهار داشت: بالندگی فرهنگ آن جایی نمود پیدا می‌کند که با اعتقاد کامل هر انسانی را بنا به عملکرد خود او بسنجیم.

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی