تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مارس 2014 - 20:35
کد خبر : 404

مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد :استقبال بی‌نظیر زائران از طرح «آرامش بهاری» بقاع متبرکه

مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد :استقبال بی‌نظیر زائران از طرح «آرامش بهاری» بقاع متبرکه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد هدف از اجرای طرح‌های نوروزی در جوار امامزادگان را استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی بقاع متبرکه و تبدیل آن‌ها به قطب فرهنگی عنوان کرد و ادامه داد: این طرح‌ها به صورت ویژه در ۳۱ بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از استقبال بی‌نظیر زائران از طرح «آرامش بهاری» بقاع متبرکه استان خبر داد. حجت الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم به اجرای طرح نوروزی «آرامش بهاری» در سطح بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد اشاره و اظهار کرد: این طرح از ۲۸ آغاز و تا ۱۵ فروردین سال جاری نیز ادامه دارد.

80724959-4505706

وی به برنامه‌های اجریی اوقاف در جوار امامزادگان اشاره کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه‌های آرامش بهاری، سیمای عفاف و حجاب و مسابقه سراسری آرامش بهاری با محوریت مسائل فرهنگی و دینی از جمله برنامه‌های این طرح‌ها بوده که تاکنون استقبال مناسب ارزیابی شده است. این مسئول با اشاره به اینکه در اجرای طرح آرامش بهاری برنامه‌‌های متنوع فرهنگی، خدماتی و تسهیلات برای زائران در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: ارتقای سطح فرهنگی و بالا بردن سطح معارف اسلامی و ارائه تسهیلات لازم برای مسافران نوروزی از دیگر اهداف اجرای این طرح است. موسوی‌اعظم از برپایی خیمه‌‌های معرفت با عنوان خیمه‌‌های آرامش بهاری در امامزادگان شاخص خبر داد و گفت: در این خیمه‌‌ها روحانیون آموزش دیده برای پاسخ به شبهات، گفتمان‌های دینی و مشاوره‌ در بخش‌های مختلف به زائران خدمات ارائه می‌کنند. مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد به بازدید صورت گرفته از طرح آرامش بهاری امامزادگان شاه‌مختار (ع) روستای مختار، امامزاده قاسم (ع) روستای گوشه، امامزاده حسن(ع) مهریان و امامزاده بی‌بی حکیمه (س) گچساران اشاره کرد و گفت: استقبال زائران تا کنون از طرح‌های اجرایی در جوار امامزادگان مناسب ارزیابی شد. این مسئول با بیان این‌که با استقرار روحانی در خیمه‌های معرفت شاهد حضور گسترده مردمی و ایجاد پرسش و پاسخ‌ در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف نیز هستیم، گفت: روحانیونی که در طرح حضور دارند به صورت مستمر تا پایان طرح آماده پاسخگویی و رفع شبهات زائران هستند. مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از استقبال بی‌نظیر و خوب زائران از طرح «آرامش بهاری» بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: رضایت مردم تاکنون خوب بوده که امید می‌رود تا پایان طرح بتوان مردم را به سمت و سوی وقف اموال سوق داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی