تاریخ انتشار : جمعه 8 می 2015 - 7:45
کد خبر : 3958

همدلی و همزبانی از اهداف همیشگی جمعیت هلال‌احمر است.

همدلی و همزبانی از اهداف همیشگی جمعیت هلال‌احمر است.

مسعود مثنوی با اشاره به در پیش بودن هفته هلال‌احمر به برنامه‌های این هفته در سطح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ۱۸تا ۲۴اردیبهشت‌ماه به عنوان هفته هلال‌احمر نامگذاری شده است.

15150نسیم دنا : مدیرعامل جمعیت هلال‎احمر کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته هلال‌احمر در نشست با خبرنگاران برنامه های این هفته را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دذنا ،مسعود مثنوی گفت: مقام معظم رهبری با دوراندیشی که دارند امسال را به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری کردند که از شعارهایی است که منسجم در وظایف جمعیت هلال‌احمر آورده شده است.

وی با بیان اینکه نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری وظیفه این نهاد را بیشتر می‌کند، بیان کرد: همدلی و همزبانی از اهداف همیشگی جمعیت هلال‌احمر است.

مدیرعامل جمعیت هلال‎احمر کهگیلویه و بویراحمد از راه‌های محقق شدن اهداف و وظایف جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد را تعامل و همدلی با اصحاب رسانه عنوان و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها به عنوان چشمان بیدار جامعه خدمات گسترده این نهاد را انعکاس دهند.

برپایی ایستگاه سلامت در سطح شهر‌ها و مصلی‌ها در هفته هلال احمر

مثنوی با اشاره به در پیش بودن هفته هلال‌احمر به برنامه‌های این هفته در سطح کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ۱۸تا ۲۴اردیبهشت‌ماه به عنوان هفته هلال‌احمر نامگذاری شده است.

وی ضمن تشریح برنامه‌های هفته هلال‌احمر عنوان کرد: دیدار پرسنل و امدادگران با نماینده ولی فقیه در استان، همایش پیاده‌روی با حضور عموم مردم در هفته جاری و هفته آینده، شرکت پرسنل جمعیت هلال‌احمر در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مدیران شهرستانی و غبارروبی گلزار شهدا از برنامه‌های این هفته است.

مدیرعامل جمعیت هلال‎احمر کهگیلویه و بویراحمد همچنین دیدار با خانواده‌های شهدای امدادگر، سرکشی از مراکز توانبخشی، پاکسازی محیط زیست، برگزاری مراسم معنوی زیارت عاشورا، دیدار پرسنل جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌ها با فرمانداران و ائمه جمعه، برپایی ایستگاه سلامت در سطح شهر‌ها و مصلی‌ها و برگزاری مانور امدادی را از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر مطرح کرد.

مثنوی از برنامه‌های مهم در هفته هلال‌احمر را برگزاری مانور تیم‌های بهداشتی و درمانی در مناطق محروم عنوان و اضافه کرد: برگزاری ایستگاه‌های صلواتی، ثبت‌ نام و عضوگیری داوطلبان، برپایی ایستگاه نقاشی و مانور امداد و نجات در مهدکودک‌ها، حضور غنچه‌های هلال در برنامه کودک شبکه استانی دنا، تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال‌احمر و جلسه شورای اداری هلال‌احمر در استانداری به ریاست استاندار و تشریح برنامه‌های هفته هلال‌احمر را از دیگر برنامه‌های این هفته در استان عنوان کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی