تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 می 2015 - 18:31
کد خبر : 3944

مدیران بی‌نظم و کم‌کار برکنار می‌شوند

مدیران بی‌نظم و کم‌کار برکنار می‌شوند

فرماندار کهگیلویه بابیان اینکه مدیران باید قبل از موعد مقرر در جلسات شرکت کنند،گفت:مدیران بی‌نظم و مدیرانی که کارشناس و معاونان به جای آنها در جلسات شرکت می‌کنند، برکنار می‌شوند.

 

چبه گزارش نسیم دنا از دهدشت،سید کرامت‌الله کریمی عصرامروز در جمع جمعی از فرهنگیان شهرستان کهگیلویه،اظهارداشت: علم‌آموزی همراه با تربیت دینی باید در آموزش و پرورش ما نهادینه شود.

 

فرماندار کهگیلویه بااشاره به قداست و ارزش جایگاه تعلیم و تربیت در جامعه،تصریح کرد: اجازه ندهیم سیاسی کاری در آموزش و پرورش رخنه کند.

 

وی بابیان اینکه معلمی شغل شریف و عظیمی است،عنوان کرد: فعالان آموزشی و تربیتی باید با عشق و محبت درس زندگی را به شاگردان خود آموزش دهند.

 

کریمی بابیان اینکه نظم در کارها از ویژگی‌های یک انسان موفق و توسعه یافته است،عنوان کرد: مدیران به عنوان الگوهای یک جامعه همواره نظم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

وی بابیان اینکه تربیت نسل جوان و فرهیخته کاری بسیار ارزشمند و مهم است،ابراز کرد: معلمان به عنوان الگوی دانش‌آموزان و دانشجویان همواره باید با تاسی از سیره عملی و رفتاری ائمه درس اخلاق و انسانیت را به شاگردان خود بیاموزند.

 

فرماندار کهگیلویه بیان کرد: یکی از ویژگی‌های بارز معلم ایثار و از خودگذشتگی است که خواهان پیشرفت و ترقی شاگردان خود در عرصه‌های مختلف علمی،اجتماعی و فرهنگی هستند.

 

وی بااشاره به آسیب های اجتماعی موجود در جامعه،اظهارداشت: فعالان فرهنگی باید برای نهادینه کردن سبک زندگی ایرانی و اسلامی در جامعه برنامه ریزی کنند و مسایل مختلف اجتماعی را کنترل کنند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی