تاریخ انتشار : یکشنبه 3 می 2015 - 8:50
کد خبر : 3932

تیم کوهنوردی کهگیلویه به قله پهن صعود کردند

تیم کوهنوردی کهگیلویه به قله پهن صعود کردند

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه گفت: به مناسبت روز معلم تیم‌های هیئت کوهنوردی شهرستان‌های کهگیلویه و لنده به ارتفاع ۳ هزار متری کوه پهن صعود کرد.

indexسید مسعود تقوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار نسیم دنا در دهدشت،اظهارداشت: ۳۲نفر از کوهنوردان شهرستان‌های کهگیلویه و لنده به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) به ارتفاع ۳ هزار متری کوه پهن از مسیر منطقه پهنای لی لی از توابع شهرستان چرام صعود کردند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گفت: ارزش و مقام معلم از بسیاری از مشاغل پردرآمد در سطح جامعه بسیار بیشتر است چرا که رهبران هر جامعه‌ای در دستان چنین عزیزانی رشد می‌کنند.

 

وی عنوان کرد: رشد و توسعه هر کشوری در گرو تربیت نسل اخلاق‌مدار،فرهیخته و تلاشگر است که این امر جز با همت معلمان خستگی ناپذیر و متعهد میسر نمی‌شود.

 

تقوی بابیان اینکه ۳۲ هیئت ورزشی در کهگیلویه وجود دارد،بیان کرد: هئیت کوهنوردی یکی از فعال‌ترین هیئت‌های ورزشی این شهرستان را تشکیل می‌دهد.

 

وی باتوجه به اینکه مردم در این زمان بیش از گذشته مشتاق به کوهنوردی و کوه‌پیمایی هستند،ابراز کرد: ورزشکاران مبتدی  و مردم عزیز به خاطر داشته باشند که کوهنوردی با پیاده‌روی و تپه‌نوردی تفاوت داشته و صرفا یک تفریح نیست بلکه یک ورزش کاملا جدی و تکنیکی ولی توام با تفریح است و حتما باید تجهیزات و البسه مناسب را در این ایام با خود همراه کنند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی