تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 آوریل 2015 - 15:21
کد خبر : 3918

عیادت از بیماران بستری در بیمارستان شهید رجائی یاسوج

عیادت از بیماران بستری در بیمارستان شهید رجائی یاسوج

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد و جمعی از مسولان بهداشتی و درمانی استان به همراه رئیس بیمارستان شهید رجائی یاسوج ، از بیماران بستری در این بیمارستان عیادت کردند.

IMG_0161نسیم دنا : مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد و جمعی از مسولان بهداشتی و درمانی استان به همراه رئیس بیمارستان شهید رجائی یاسوج ، از بیماران بستری در این بیمارستان عیادت کردند.
رئیس بیمارستان شهید رجائی یاسوج در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار سایت نسیم دنا، ضمن گرامیداشت هفته سلامت و تشکر از حضور مسولان بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد به این بیمارستان به اقدامات و فعالیتهای این بیمارستان اشاره نمود و چگونگی روند ارائه خدمات درمانی بیمارستان شهید رجائی یاسوج را به اطلاع مسئولین سلامت شهرستان بویراحمد و استان رساند. وی هدف از این عیادت را گرامیداشت هفته سلامت، فرهنگ سازی و حفظ ارزش های اسلامی عنوان کرد.
مهران پوزش گفت: سلامتی نعمت بسیار بزرگ خداوند متعال است که به بندگان خود عطا کرده و حفظ و ارتقای آن بر همه واجب است.وی با اشاره به اینکه دین اسلام عیادت از بیماران را همواره مورد تاکید قرار داده است، افزود: اگر روح و روان بیمار سالم باشد جسم او نیز از سلامت کامل برخوردار خواهد بود.
پوزش گفت: جامعه سلامت محور همواره در صدر است و باید در این رابطه تلاش همه جانبه از سوی آحاد جامعه و مسوولان ذیربط انجام شود.وی گفت: برای داشتن جامعه‌ای سالم باید اهمیت سلامت و هفته سلامت را در اذهان عمومی نهادینه کرد چرا که انسان سالم محور توسعه است.
رئیس بیمارستان شهید رجائی یاسوج افزود: دستورات دین اسلام همه مختص به سلامت بشر از حیث جسم و روح است و اگر بشر امروزی دستورات اسلام را به دقت به کار بندد، به طور قطع و یقین از سلامت جسم و روح نیز برخوردار می‌شود.
به گزارش خبرنگار سایت نسیم دنا، دکتر محمد رضا محمدی، مدیر مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته سلامت به پرستاران و کارکنان بیمارستان شهید رجائی یاسوج با اهداء شاخه های گل از زحمات شبانه روزی آن ها در خدمت رسانی و سعه صدر آنان در پرستاری از بیماران تقدیر و تشکر کرد.
مدیر مرکز بهداشت شهرستان بویراحمدگفت: هفته سلامت فرصت مناسبی برای یادآوری ارزش و جایگاه نعمت سلامت است و به همین منظور امروز برای عیادت از بیماران بستری در این مرکز حضور پیدا کرده ایم تا هم قدردان تلاشهای متولیان سلامت و پرسنل زحمت کش این بیمارستان بویژه ریاست تلاشگر بیمارستان شهید رجائی یاسوج باشیم و هم از بیماران بستری در این مرکز عیادت نمائیم.
در این بازدید دکتر محمد رضا محمدی مدیر مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد با حضور بر بالین بیماران بستری در بخش های مختلف بیمارستان شهید رجائی یاسوج به بیماران وخانواده های آنان دلگرمی خاصی بخشید. مدیر مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد افزود: امیدواریم شاهد روزی باشیم که تخت‌های بیمارستان‌ها خالی از بیمار و جامعه ای سالم و با نشاط داشته باشیم.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد ،همچنین در گفتگو با بیماران، همراهانشان و کادر درمانی مستقر در بیمارستان وضعیت ارائه خدمات درمانی در چارچوب برنامه تحول نظام سلامت را مورد ارزیابی قرار داد و ضمن مطلوب دانستن کیفیت ارائه خدمات؛ در جلسه ای با رییس بیمارستان شهید رجائی یاسوج به بحث و تبادل نظر در این رابطه پرداخته و راهکارهای ارتقا ارائه خدمات درمانی به بیماران را بررسی نمودند. در این مراسم عیادت کنندگان ضمن صحبت با بیماران و همراهان آنان از نزدیک در جریان مداوا و درمان بیماران قرار گرفتند.
لازم به ذکر است: هفته سلامت از اول تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار” ایمنی غذا از مزرعه تا سفره” در نظر گرفته شده که در همین خصوص برنامه های متنوعی از سوی مسئولان بیمارستان شهید رجائی یاسوج برگزار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی