تاریخ انتشار : شنبه 15 مارس 2014 - 14:53
کد خبر : 386

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:در توسعه متوازن هیچ بخشی فدای بخش دیگر نمی شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:در توسعه متوازن هیچ بخشی فدای بخش دیگر نمی شود

سید موسی خادمی درنشست هم اندیشی توسعه استان افزود: در توسعه متوازن از همه فرصت ها و قابلیت ها نظیر کشاورزی، صنعت، توریسم و گردشگری، بهداشت و سلامت و … استفاده می شود.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مدل توسعه متوازن برنامه ریزی و اجرا مکملند و هیچ بخشی فدای بخش دیگر نمی شود.

به گزارش خبر گزاری مهر، سید موسی خادمی  درنشست هم اندیشی توسعه استان افزود: در توسعه متوازن از همه فرصت ها و قابلیت ها نظیر کشاورزی، صنعت، توریسم و گردشگری، بهداشت و سلامت و … استفاده می شود.

8588130004787353110
وی با بیان اینکه کار اجرایی و برنامه ریزی باید مکمل هم باشند، اظهار داشت:  توسعه استان به رشد متوازن و همزمان همه شاخص ها در دو بعد برنامه ریزی و اجرا نیاز دارد و هدف و راهبرد همه اندیشمندان و نخبگان استان، فراهم کردن بستر توسعه متوازن و همه جانبه است و همگرایی در این مسیر وجود دارد.
خادمی تصریح کرد: باید در مسیر توسعه از فرصت های موجود در بافت اجتماعی و طبیعی استان بهره گیری شود و جامعه و بافت آن در مسیر توسعه بخشی به استان، شناسایی شود.
استاندار افزود: در مباحث جدید توسعه در دنیا، توسعه متوازن محور امور قرار می گیرد و این امر مسیر پیشرفت و توسعه را هموار می سازد.
خادمی برگزاری نشستهای هم اندیشی در راستای توسعه استان را بسیارمهم ارزیابی کرد و گفت: نخبگان استان در رشته ها و سطوح مختلف تخصصی می توانند به عنوان یک مشاور عمل کرده و حتی بیان یک عبارت در این نشست می تواند موجب طراحی یک راهبرد و برنامه باشد.
وی با اشاره به برنامه های پیش رو در راستای توسعه استان اظهار داشت: در راستای توسعه استان یک برنامه بلندمدت در قالب طرح آمایش سرزمینی طراحی شده است.
خادمی افزود: همچنین یک برنامه میان مدت چهار ساله نیز برای استان تهیه می شود که  اوایل سال ۹۳ منتشر  و در اختیار همگان قرار می گیرد.
استاندار افزود: فاکتورهای اساسی و شاخص های کلیدی توسعه استان در برنامه چهار ساله لحاظ شده و این شاخص های کلیدی از دستگاه های اجرایی اخذ شده است.
وی بیان داشت: این برنامه چهار ساله، رسالتها و اهدافی که هر دستگاه برای آینده خود طراحی کرده است را نیز در بردارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی