تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آوریل 2015 - 15:38
کد خبر : 3856

تقدیر آیت الله آملی لاریجانی از خدمات عظیم سازمان ثبت اسناد واملاک به مردم

تقدیر آیت الله آملی لاریجانی از خدمات عظیم سازمان ثبت اسناد واملاک  به مردم

مدیرکل کل ثبت اسناد واملاک استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران صمن تبریک حلول ماه رجب از تقدیر رئیس قوه قضاییه از ثبت اسناد واملاک کشور خبر داد.

96نسیم دنا : مدیرکل کل ثبت اسناد واملاک استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران صمن تبریک حلول ماه رجب از تقدیر رئیس قوه قضاییه از ثبت اسناد واملاک کشور خبر داد.

  • به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا ،سعید محوری به فعالیتهای واحدهای ثبتی اشاره کرد وگفت: تنوع فعالیت ها ثبتی ، اجرای سریع برنامه ها ، الکترونیکی شدن خدمات ثبتی ، کاهش مدت زمان پاسخگویی به استعلام مراجع ، فرایندهای تکمیل خدمات الکترونیکی دفاتر ازدواج و طلاق ، ثبت آنی اسناد دردفاتر اسناد رسمی از جمله ادقمات ثبت اسناد واملاک برای خدمات رسانی بهتر به مردم است .

وی افزود: تمرکز فعالیت ثبت شرکتها به صورت کاملا مکانیزه در مرکز استان ، اجرای نرم افزار اجرای ثبت و تسریع در وصول مطالبات اشخاص حقیقی وحقوقی از جمله بانکها را و هزاران خدمت دیگر را از دیگر فعالیتهاتی ثبت عنوان کرد.

مدیرکل کل ثبت اسناد واملاک استان درادامه گفت :حضرت آیت الله آملی لاریجانی 56ریاست عالی قوه قضائیه در جلسه شورای عالی مسئولان قضایی از ارائه خدمات میلیونی ثبت اسناد به مردم تقدیر کرد واظهار داشتند: بروز برخی اشتباهات در چنین حجم عظیمی ازخدمات رسانی طبیعی است و هیچ دستگاه اجرایی از خطا و اشتباه مبری نیست .

لزوم نگاه متفاوت استاندار به اعتبارات ثبت اسناد برای درآمدزایی دولت

مدیرکل کل ثبت اسناد واملاک استان درادامه سخنانش با اشاره به انبوه خدمات و درآمد سرشار ثبت اسناد ، از مقامات سیاسی استان بخصوص استاندار محترم درخواست کرد با توجه به فرمان مقام معظم رهبری دال بر همدلی و همزبانی نگاهی متفاوت از گذشته به این دستگاه بخصوص در امر تخصیص اعتبارات عمرانی داشته باشند ،

محوری تأمین مالی ثبت اسناد را سرمایه گذاری دولت نامید و اعلام کرد برگشت سرمایه به دولت با توجه به خدمات ثبت اسناد بسیار سریع و در بازه زمانی کوتاه صورت می گیرد و لذا می بایست مقامات استانی در این خصوص ما را یاری رسانند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی