تاریخ انتشار : جمعه 27 مارس 2015 - 3:48
کد خبر : 3786

اولین همایش امامزاده نورالدین (ع)و۲۶ شهید سادات در کهگیلویه برگزار می‌شود

اولین همایش امامزاده نورالدین (ع)و۲۶ شهید سادات در کهگیلویه برگزار می‌شود

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه از برگزاری اولین همایش امامزاده نورالدین(ع) و ۲۶ شهید سادات امامزاده نورالدین (ع) در ۱۱ فروردین ماه با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

norبهنام صمدی  در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم دنا در دهدشت،اظهار داشت: اولین همایش امامزاده نورالدین(ع) و ۲۶ شهید سادات امامزاده نورالدین (ع) در ۱۱ فروردین ماه ساعت ۹ صبح با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد،نمایندگان مجلس،مدیران کل استانی،فرماندار کهگیلویه و جمعی از دوستداران شهدا در روستای امامزاده نورالدین (ع) برگزار می‌شود.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه گفت: هدف از برگزاری این همایش گرامیداشت یاد و خاطره شهدا،احیای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ارج نهادن به مقام والای خانواده شهدا است.

وی بابیان اینکه امامزادگان تربیت یافتگان مکتب قرآن و اهل بیت هستند،عنوان کرد: این اماکن متبرکه باید مرکز تعلیم و تربیت،ترویج فرهنگ و ارزش‌های اسلامی،دینی و قرآنی باشد.

صمدی بیان کرد: تبیین روحیه شهادت طلبی در بین نسل جوان یک امر ضروری و حیاتی است و باید سبک زندگی شهدا برای نسل جوان به صورت الگو تبدیل شود.

وی بابیان اینکه ما هرچه داریم به برکت خون شهدا است،ابراز کرد: هرساله در این شهرستان همایش‌های مختلفی برای تبیین روحیه ایثارگری و شهادت در جامعه برگزار می‌شود.

صمدی تصریح کرد: امامزادگان قطب فرهنگی جوامع اسلامی هستند  و ماباید از این ظرفیت برای ترویج آموزه‌های اسلامی در بین نسل جوانان استفاده کنیم.

وی از عموم مردم شهید پرور کهگیلویه خواست که در این همایش شرکت کنند و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کنند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی