تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 مارس 2015 - 5:11
کد خبر : 3757

اجازه هیچ‌گونه رانت سیاسی در شهرستان را نمی‌دهم

اجازه هیچ‌گونه رانت سیاسی در شهرستان را نمی‌دهم

فرماندار کهگیلویه بابیان اینکه یکی از میزان‌های سیاست صداقت در گفتار است،گفت: تا زمانی که فرماندار هستم اجازه هیچ گونه رانت سیاسی در شهرستان را نمی‌دهم.

1به گزارش نسیم دنا از دهدشت،سید کرامت‌الله کریمی صبح امروز در نشست با جوانان نخبه شهرستان کهگیلویه پیرامون مشکلات حوزه جوانان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س)،اظهار داشت: آغازگر گفتمان رسمی حاکمیت نظام اسلامی گفتمانی با شعار همزبانی و همدلی در پیوند نهادینه شده و صورتی پیوندی بین دولت و ملت براساس گفتمان مقام معظم رهبری شکل گرفت.

فرماندار کهگیلویه گفت: دوران جوانی بهار زندگی انسان و دوران پاکی و عدم تعلق است و جوانان در عین شجاعت خلاق و پویا هستند.

وی نیروی انسانی کارآمد را محور توسعه یافتگی خواند و افزود: همه ما معتقدیم جامعه‌ای که خواهان پیشرفت است باید به آرامی گام بردارد و اولین گام در این مسیر خوداتکایی و تلاش خود جوانان است.

کریمی یکی از مشکلات جهان سوم را نرسیدن به خودباوری آن جامعه دانست وعنوان کرد: جوانان باید نگاهی که همه مکانیزم‌ها را از سوی دولت می‌خواهند حذف کنند و این بینش را به دیگران نیز تزریق کنند.

وی خواستار تشکیل هسته مشورتی در بین جوانان شد و ابراز کرد: با تشکیل هسته‌های مختلف سیاسی،فرهنگی،اجتماعی،ورزشی و اقتصادی مشکلات شهرستان را شناسایی و در جهت رفع آنها پیشنهادات لازم را ارائه دهند.

کریمی بااشاره به اینکه مسئله اشتغال یک قاعده ساختاری و کشوری است،بیان کرد: جوانان باید پتانسیل‌های شهرستان را شناسایی کنند و در جهت خروج این منطقه از بن بست به ارائه راهکار بپردازند.

وی تصریح کرد: یکی از راه‌های خروج شهرستان از بن بست  ورود نظام خصوصی است. کریمی تأکید کرد: یکی از میزان‌های سیاست صداقت در گفتار است و تا زمانی که فرماندار هستم اجازه هیچ گونه رانت سیاسی را در شهرستان نمی‌دهم.

وی بابیان اینکه متأسفانه سیاست زدگی در جامعه وجود دارد،بیان کرد: حفاظت و صیانت از حقوق مردم برای ما از خط،حزب و جناح مهم‌تر است.

کریمی ابراز کرد: جریان اعتدال یک جریان نوظهور است گرچه ریشه تاریخی دارد و یک نگاه فراتر از جناح چپ و راست است که در گردش نخبگان نیروهایی که با جنبش اعتدال همراه بوده انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی