تاریخ انتشار : شنبه 7 مارس 2015 - 20:22
کد خبر : 3466

صدور ۱۸۹۶۷فقره سند مالکیت درکهگیلویه وبویراحمد در ۹ماهه سال جاری

صدور ۱۸۹۶۷فقره سند مالکیت درکهگیلویه وبویراحمد در ۹ماهه سال جاری

مدیرکل ثبت اسناد وملاک کهگیلویه وبویراحمد در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت:طبق آمار عملکرد فعالیتهای بخش امور املاک کشور در ۹ ماهه سال جاری جمع کل تعداد اسناد مالکیت صادر شده در کشور ۲۰۶۸۷۵۱فقره می باشد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱درصد افزایش یافته است.

6نسیم دنا : مدیرکل ثبت اسناد وملاک کهگیلویه وبویراحمد از صدور ۱۸۹۶۷فقره سند مالکیت در ۹ماهه سال ۱۳۹۳ در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا ،سعید محوری در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب  گفت:طبق آمار عملکرد فعالیتهای بخش امور املاک کشور در ۹ ماهه سال جاری جمع کل تعداد اسناد مالکیت صادر شده در کشور ۲۰۶۸۷۵۱فقره می باشد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱درصد افزایش یافته است. وی افزود:از این تعدا اسناد مالکیت صادر شده ۹/۹۹درصد آن به صورت کاداستری صادر شده است.

مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان خاطرنشان کرد:در میان استانهای کشور بیشترین سند مالکیت صادر شده مربوط به استانهای تهران واصفهان به ترتیب با ۴۴۷۰۰۶و۱۷۱۹۱۳فقره بوده و کمتریم متعلق به استانهای ایلام وخراسان حنوبی بوده است.

وی افزود : استان کهگیلویه وبویراحمد در زمینه صدور اسناد مالکیت با ۱۸۹۶۷رتبه ۲۹کشور را داراست. محوری در ادامه اظهار داشت:تعداد اسناد مالکیت صادر شده به تفکیک نوع سند شامل قانون تعیین تکلیف اراضی وساختمانهای فاقد سند رسمی با ۸۷۹۵۶فقره ،اجرای طرح مسکن مهربا ۴۵۰۵۵فقره ،اراضی موقوفه با ۷۷۲۸ فقره ،المثنی با ۱۵۶۳۸ فقره ،اراضی ملی شده ومراتع با ۶۰۵۵فقره ،اراضی کشاورزی با ۵۳۴۶ فقره ،اراضی اموات با ۱۶۰ فقره ،حمایت از بهسازی ،نوسازی بافتهای فرسوده وناکارامد شهری با ۲۲۶ فقره وسایر اسناد مالکیت صادر شده با ۱۸۱۶۱۵۲ فقره سند مالکیت می باشد.

وی گفت:۷۹/۸۷درصد کل اسناد مالکیت صادر شده در ۹ماهه سال جاری در کشور مربوط به سایر اسناد می باشد که عمدتا مربوط به اجرای ماده ۲۱و بخصوص ماده ۲۲ قانون ثبت اسناد مالکیت تجدیدی می باشد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی