تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مارس 2015 - 17:22
کد خبر : 3421

فضای ساختمان اداری نظام مهندسی کهگیلویه مناسب نیست

فضای ساختمان اداری نظام مهندسی کهگیلویه مناسب نیست

فرماندار کهگیلویه گفت: ۵۱۷ نفر عضو نظام مهندسی شهرستان کهگیلویه هستند ولی مکان مناسبی برای این افراد ایجاد نشده است.

139312031642143664801093به گزارش نسیم دنا از دهدشت،سید کرامت‌الله کریمی امشب در همایش بزرگداشت روز مهندس که در سالن اجتماعات فرمانداری در دهدشت برگزار شده بود،اظهار داشت: عملکرد عینی مهندسان به عنوان نظام مهندسی هدیه آرامش را به عنوان آغازترین مرحله رسیدن به توسعه در زیرچتر جامعه مهندسی می‌تواند برای همیشه برای شهروندان به یادگار بگمارد.

فرماندار کهگیلویه گفت: وقتی به کلید واژه مهندس می‌نگریم کلید واژه‌ای است که علم دقیقه را به عنوان علمی که ظریف و متعهد در نگاه نظارتی برای بهداشت اجتماعی و روانی تک تک شهروندان به نام شهروندان فعال،آگاه و متعهد فراهم می‌سازند.

وی بابیان اینکه واژه مهندس وقتی بر تارک تاریخ می‌درخشد هم انسان به خودش فخر و مباهات می‌ورزد و هم بر خودش می‌لرزد،افزود: برهان و حجت این کلید واژه اصیل‌ترین مرحله آرامش را زیر نگاه تعریف شده به خود جامعه می‌دهد.

کریمی عنوان کرد: امروز در دنیای مترقی و توسعه یافته یکی از معیارها و پارادایم‌ها نگاه عقلا به توسعه دریافت نگاه معنی دار نظارتی و کاربردی این نظام مهندسی برای شرایط جامعه است.

وی بابیان اینکه در شهرستان کهگیلویه با این نگاه معنادار فاصله داریم،بیان کرد: همه متولیان امر نظام مهندسی و متولیان اجرایی استقلال این نظام را به رسمیت بشناسند.

کریمی ابراز کرد: ما موظفیم نظام مهندسی  حقیقی را با غیر حقیقی تفکیک کنیم و متأسفانه کسانی هستند که قداست اسم مهندس را به یغما بردند.

وی بابیان اینکه شهرداران تمامی شهرهای شهرستان باید به عنوان یک ضرورت برای برون رفت از مشکلات در کنار هم بنشینند و با نگاه تعامل‌آمیز راهکاری برای حل مشکلات شهرستان بیاندیشند،تأکید کرد: هدف ما مچ‌گیری نست اما در مقابل عملکرد ناصواب یک مدیر در نگاه اجرایی سکوت نمی‌کنیم.

کریمی بابیان اینکه این شهرستان با داشتن نیروی انسانی توانمند متأسفانه هنوز مسیر بسیاری برای رسیدن به ترقی دارد،بیان کرد: ۵۱۷ نفر عضو نظام مهندسی شهرستان کهگیلویه هستند ولی مکان مناسبی برای این افراد ایجاد نشده است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی