تاریخ انتشار : جمعه 27 فوریه 2015 - 19:14
کد خبر : 3318

بهره برداری از چند پروژه آبرسانی/دلیل افزایش قیمت مرغ در استان /گزینه روی میز ملت ایران/رفع تصرف اراضی کاکان بویراحمد/برگزاری همایش استانی سیادت / پیشرفت ۳۵ درصدی سد کوهبرد/ راه اندازی ام.آر.آی گچساران / علت محو شدن تولیدات دامداری و کشاورزی در روستاها

بهره برداری از چند پروژه آبرسانی/دلیل افزایش قیمت مرغ در استان /گزینه روی میز ملت ایران/رفع تصرف اراضی کاکان بویراحمد/برگزاری همایش استانی سیادت /  پیشرفت ۳۵ درصدی سد کوهبرد/ راه اندازی ام.آر.آی گچساران / علت  محو شدن تولیدات دامداری و کشاورزی در روستاها

علت  محو شدن تولیدات دامداری و کشاورزی در روستاها سید موسی خادمی در حاشیه افتتاح مجتمع بزرگ آبرسانی بوسنگان منطقه باوی بالای شهرستان باشت که با حضور حمیدرضا جانباز مدیرعامل آب و فاضلاب کشور انجام شد، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر بافت جمعیتی به گونه‌ای است که بخش زیادی از مردم در روستاها زندگی می‌کنند.

علت  محو شدن تولیدات دامداری و کشاورزی در روستاها

سید موسی خادمی در حاشیه افتتاح مجتمع بزرگ آبرسانی بوسنگان منطقه باوی بالای شهرستان باشت که با حضور حمیدرضا جانباز مدیرعامل آب و فاضلاب کشور انجام شد، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد از نظر بافت جمعیتی به گونه‌ای است که بخش زیادی از مردم در روستاها زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به پراکندگی این روستاها در مناطق مختلف که بسیاری در مناطق سخت‌گذر قرار دارند، ادامه داد: در برخی از مناطق اجرای پروژه‌های آبرسانی بسیار سخت است چراکه مناطق کوهستانی و سخت‌گذر برای اجرای شبکه‌گذاری کار دشواری دارند.

نماینده ارشد دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی دیگر از مشکلاتی که در سال‌های گذشته موجب کندی کار در آبرسانی روستایی شده بود کمبود اعتبارات است که دولت تدبیر و امید هم در سال ۹۳ و هم در بودجه سال ۹۴ توجه خوبی به این موضوع کرده است.

وی تصریح کرد: عزم دولت بر این است که از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی رقمی بسیار خوب و بالا را به آبرسانی روستایی تخصیص دهد و به همین منظور استان ما هم از این اعتبارات در سال آینده بهره خواهد بود.

خادمی گفت: با همدلی و همراهی که میان مسئولان و نمایندگان استان وجود دارد رایزنی‌های خوبی در مرکز برای تخصیص اعتبارات به آب روستایی صورت گرفته که امروز شاهد راه‌اندازی یکی از مجتمع‌هایی هستیم که مردم مناطق آن همواره از مشکل کم‌آبی و نبود آب شرب سالم و در دسترس رنج می‌برده‌اند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از مناطق استان که مردم روستانشین آن در سال‌های متمادی همواره از مشکل نبود آب آشامیدنی رنج می‌برده‌اند مردم همین منطقه بوده‌اند، تصریح کرد: اکنون با موهبت نظام جمهوری اسلامی تعداد ۳۵۲ خانوار در این روستاها از آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.

وی یکی از دلایل مهاجرت گسترده مردم روستاهای این منطقه به شهرهای باشت و گچساران را نبود آب آشامیدنی قابل دسترس دانست و گفت: چنین مشکلی را در سایر نقاط استان هم داشته‌ایم به حدی که اکنون شهر یاسوج از نظر حاشیه‌نشینی در کشور دارای رتبه است.

خادمی اظهار کرد: این مهاجرت‌ها ضربه بسیار زیادی به استان در زمینه تولید و اشتغال خواهد زد چراکه دامداری و کشاورزی و تولیدات این ۲ بخش با مهاجرت‌های بی‌رویه در معرض محو شدن قرار دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه تعداد قابل توجهی مجتمع آبرسانی روستایی برای سال آینده استان در دستور کار داریم، تصریح کرد: وقتی که زندگی در روستاها دوباره احیا شود باید به رشد اقتصادی استان هم امیدوار شد و از سوی دیگر با عدم مهاجرت به شهرها معضلات اجتماعی امروزی بسیار کمتر می‌شود.

بهره برداری از پروژه آب چشمه مهریان

طی مراسمی با حضور حمیدرضا جانباز مدیرعامل آب و فاضلاب کشور و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی پروژه بهسازی چشمه مهریان یاسوج افتتاح شد و سید علی لدنی‌نژاد در این آیین گفت: آب چشمه مهریان جهت تامین آب شهر مهریان و بلهزار با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان افتتاح شد. به گفته مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد این طرح امسال آغاز شد و در مدت کوتاهی تکمیل و به بهره‌برداری رسید. این مسئول استانی تصریح کرد: دبی آب تولیدی ۵۰ لیتر بر ثانیه بوده که قادر است ۲۰ درصد آب مناطق یاد شده را تامین کند.

۲۴ میلیارد تومان اعتبار از محل قرارگاه خاتم الانبیاء برای محرومیت‌زدایی در کهگیلیوه و بویراحمد هزینه شده است

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر سپاه گفت با اشاره به این‌که پروژه بوسنگان باشت نمونه‌ای از همکاری و اتحاد سپاه با مردم است، گفت: ۲۴ میلیارد تومان اعتبار از محل قرارگاه خاتم الانبیاء و مرکز محرومیت‌زدایی در کهگیلیوه و بویراحمد انجام شده که شامل ساخت مسجد، گلزار شهدا، جاده، پل‌ها، خانه عالم، خانه بهداشت، اورژانس و غیره می‌باشد.

سید ضیاء‌الدین حزنی در آئین افتتاح پروژه آبرسانی به ۱۷ روستای مله باشت اظهار داشت: طرح مجتمع آبرسانی بوسنگان که شامل ۱۷ روستا می‌شود ۱۶۹ امین پروژه قرارگاه قرب خاتم الانبیاء در راستای محرومیت‌زدایی در کشور است که به مرحله بهره‌برداری رسید.

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر سپاه عنوان کرد: در حال حاضر ۸۰۴ طرح محرومیت‌زدایی در سطح کشور توسط قرارگاه سازندگی در دست اقدام است.

افتتاح چاه آهکی ایستگاه امام سجاد یاسوج با اعتبارات ۳۵۰ میلیون تومانی

و با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استانی و شهرستانی چاه آهکی تأمین آب مورد نیاز مناطق سالم‌آباد، ارم‌ها و محمودآباد یاسوج افتتاح شد.

سید علی لدنی‌نژاد مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی برای تأمین آب مورد نیاز استان در مدت اخیر انجام شده است، اظهار کرد: یکی از مشکلات ما در شهر یاسوج مرکز استان است که به دلیل مهاجرپذیر بودن مشکلاتی داریم.

وی گفت: در تابستان امسال بخش زیادی از شهر یاسوج از نظر تأمین آب دچار مشکل شده بود که تصمیم به حفر این چاه در منطقه چم گنجشکی یا ایستگاه امام سجاد افتادیم.این چاه قرار بود که در مدت ۵ ماه حفر شود که در مدت زمان کوتاهتری آن را حفر کردیم و عمق آن ۲۰۰ متر است.

لدنی بیان داشت: دبی آب این چاه ۳۳ لیتر در ثانیه است که با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومانی از محل اعتبارات استانی حفر شد.این چاه قادر به تأمین آب بخش‌هایی از مناطق ارم‌ها و معصوم‌آباد و سالم‌آبادها در شهر یاسوج است.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان با بیان این که به دلیل کمی بارش‌ها آب این سایت تا حدود بسیار زیادی کاهش یافته است، اظهار کرد: بنا داریم که در دو محل تنگ کناره و مهریان برای تأمین آب شهر یاسوج دو حلقه چاه دیگر حفر کنیم.

دلیل افزایش قیمت مرغ در استان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمدگفت: افزایش قیمت مرغ در استان به علت اثر‌پذیری از بازارهای بزرگ و کلانشهرها بوده است ودر این استان با وجود تولید معمول مرغ در مرغداری‌ها، کشتار روز و توزیع مرغ منجمد به علت اثر‌پذیری از بازارهای بزرگ‌تر، قیمت مرغ رشد کرده که به هیچ عنوان بر اساس مصوبه جهاد کشاورزی یا صنعت و معدن نبوده است جعفر گوهرگانی اظهار کرد: اشباع بازار مرغ در کشور موجب شد تا سیاست‌گذاری‌های مرکزی به این سمت برود که سقف جوجه‌ریزی را در استان‌هایی که به اندازه نیاز خود تولید دارند، محدود و مشخص شود. رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این استان نیز مشمول این سیاست‌گذاری‌ها شده بود، افزود:‌ در حال حاضر ما به لحاظ تولید گوشت مرغ، جوجه‌ریزی و تأمین نهاده‌های مورد نیاز مرغداری‌ها هیچ مشکلی نداریم ولی نوسانات قیمتی در قیمت گوشت گرم مرغ به علت تبعیت از بازار کلان‌شهرها دارد. گوهرگانی، ‌توزیع مرغ منجمد با قیمت پنج هزار و ۵۰۰ تومان و تحویل آن به عاملین توزیع مرغ در بازار را برنامه این سازمان در وضعیت کنونی دانست. وی یادآور شد: ‌مرغ منجمد با کیفیت هر روز از سوی شرکت پشتیبانی امور دام این سازمان، به بازار عرضه می‌شود ولی برای این شرایط خاص، ۲۰۰ تن دیگر به منظور کنترل بازار و جلوگیری از رشد قیمت‌ها روانه بازار می‌شود. رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نگرانی مردم کاملا به جا و به حق است ولی نوسانات قیمت مرغ گرم به عهده جهاد کشاورزی نیست و دستگاه‌های نظارتی باید اجازه افزایش غیرقانونی مرغ را به عاملین و فروشندگان ندهند چرا که هم تولید مرغ به اندازه کافی در این استان وجود دارد و هم مرغ منجمد با ذخیره مناسب و قیمت پنج‌هزار و ۸۰۰ تومان وارد بازار می‌شود. وی با بیان اینکه، ذائقه مردم بیشتر به سمت مصرف کشتار روز و مرغ گرم بوده، از مردم و شهروندان خواست تا برای عبور از شرایط موجود و کنترل نوسانات قیمتی، نیاز خود به گوشت مرغ را با خرید مرغ منجمد با قیمت مناسب تأمین کنند. گوهرگانی تأکید کرد: در این استان هیچ محدودیتی برای تولید مرغ وجود ندارد و از طرفی ذخیره مرغ منجمد و گوشت قرمز به اندازه نیاز این استان حتی تا پایان فروردین وجود دارد. وی، قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد را برای عاملین فروش، پنج هزار و ۵۰۰، برای مصرف‌کنندگان مرکز استان پنج هزار و ۸۰۰ و برای مصرف کنندگان شهرستانی پنج هزار و ۸۵۰ تومان اعلام کرد.

گزینه روی میز ملت ایران

حجت‌الاسلام تقوی در خطبه‌ های نماز جمعه این هفته دهدشت با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ پیامبر اعظم در تنگه هرمز بازتاب جهانی این رویداد را نشانه قدرت و اقتدار ایران اسلامی خواند و گفت: این رزمایش گزینه روی میز ایران است که امروز دشمن آن‌ را به طور کامل مشخص کرده است. حجت‌الاسلام تقوی در خطبه‌ های نماز جمعه با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری گفت: این مناسبت‌ها زمینه‌ای فراهم می‌کند که مردم خدمت معنوی داشته باشند. امام جمعه موقت دهدشتدر ادامه افزود: مردم و ملت ایران در این مناسبت‌ها به یاری همنوعان خود می‌شتابند چون اعتقاد دینی دارند. وی سالروز تاسیس کمیته امداد به فرمان امام راحل را یادآور شد و با بیان اینکه امام خمینی‌(ره) توجه ویژه به قشر ضعیف و مستضعف داشتند، تصریح کرد: زمانی‌ که یاران و مبارزان امام را به زندان می‌بردند دیگر یاران امام با تشکیل نهادهایی به فقرا کمک می‌کردند. معاون اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه شهادت حضرت فاطمه(س) را از دیگر مناسبت‌ها عنوان و ضمن تسلیت این مصیبت در تبیین فضایل آن حضرت عنوان کرد: صدیقه اطهر آن‌چنان مهم است که از پیامبران قبل از پیامبر هم مهم‌تر است.

رفع تصرف اراضی مرغوب منطقه کاکان بویراحمد

با حضور یگان حفاظت منابع طبیعی بویراحمد یک هکتار از اراضی مرغوب منطقه کاکان در این شهرستان رفع تصرف شد. رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد در حاشیه اجرای این حکم با تاکید بر اینکه ورود به منابع طبیعی و به عنوان خط قرمز یگان حفاظت منابع طبیعی محسوب می‌شود، گفت: برخی سودجویان به بهانه‌های مختلف در صدد تصرف مراتع مرغوب منابع طبیعی بر می آیند. سعید نظری یادآور شد: عصر امروز و در راستای اجرای حکم قضایی یگان حفاظت و کادر منابع طبیعی اقدام به قلع و قمع درختان کاشته شده در مراتع منطقه دلی‌پوکه کاکان کردند. وی تصریح کرد: این متخلف به قصد تصرف مراتع ملی اقدام به کاشت ۲۵۰ اصله درخت در این مرتع کرده بود. رئیس اداره منابع طبعی بویراحمد عنوان کرد: اگر چنانچه فرد یا افرادی پس از رفع تصرف مراتع ملی مجددا در صدد تصرف برآیند بر اساس ماده ۶۹۳ قانون حفاظت از جنگل ها و مراتع برای آنها تشکیل پرونده خواهد شد و بر اساس قانون با اشد مجازات با آنها برخورد خواهد شد.

 عامل مشکلات تیم نفت گچساران

کارشناس برجسته فوتبال کشور تصمیم‌گیری‌های غلط شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب را عامل مشکلات تیم فوتبال نفت گچساران عنوان کرد.

نوذر رودنیل بیان اینکه باز هم می‌گویم که کادر فنی در نظر گرفته شده از ابتدای فصل برای تیم نفت و گاز گچساران توانمندی هدایت تیم را نداشته است، اظهار کرد: دلیل این مشکلات به تصمیم‌گیری‌های غلط برمی‌گردد.

وی ادامه داد: تاکید می‌کنم که تا هنگامی برای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در اهواز تصمیم گرفته می‌شود این تیم همین وضعیت را خواهد داشت.

کارشناس برجسته فوتبال کشور افزود: آن‌ها هیچ شناختی از فوتبال این شهر ندارند و بر همین اساس می‌بینیم که در انتخاب مربی و بازیکن به خرد جمعی اهالی فوتبال این شهر و پیشکسوتان اهمیتی داده نمی‌شود.

ناظر فدراسیون فوتبال عنوان کرد: از مسئولان وزارت نفت می‌خواهم که در این خصوص چاره‌اندیشی کنند و اجازه ندهند تیم‌هایی که با عنوان نفت در فوتبال کشور حضور پیدا می‌کنند این‌گونه اداره شوند که خروجی آن چندان جالب نباشد.

رودنیل افزود: با همه احترامی که برای سنجری مدرس بااخلاق فوتبال کشور قائل هستم اما معتقدم که باید برای این تیم چاره‌ای دیگر اندیشیده می‌شد و مربیانی را به این تیم می‌آوردند که قادر به نجات تیم نفت و گاز از بحران بودند.

وی گفت: گچساران این استحقاق را دارد که در لیگ برتر فوتبال کشور نماینده داشته باشد اما به دلیل همین تصمیم‌گیری‌های غیرکارشناسی که در اهواز برای فوتبال گچساران اتخاذ می‌شود باید این روزها دعا کنیم که تیم به دسته دوم سقوط نکند.

برگزاری همایش استانی «سیادت» در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل ثبت‌احوال کهگیلویه و بویراحمد گفت: همایش استانی «سیادت» با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ۲۳ فروردین‌ماه ۹۴ برگزار می‌شود.

سید محمدعلی تقوی از برگزاری همایش استانی «سیادت» در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: دبیرخانه این همایش اداره کل ثبت‌احوال استان واقع در گلستان ۱۳ است که علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به این دبیرخانه مراجعه کنند.

مدیرکل ثبت‌احوال کهگیلویه و بویراحمد زمان برگزاری همایش استانی «سیادت» را ۲۳ فروردین‌ماه سال آینده بیان کرد و گفت: مهلت ارسال مقالات تا ششم فروردین‌ماه سال ۹۴ بوده که علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را به نشانی اینترنتی khokiloye@sabteahval.ir و یا www.sabteahval.ir/kb ارسال کنند.

تقوی محورهای برگزاری همایش را تقویت و گسترش اهتمام به سیره اهل‌بیت (ع)، زنده نگه داشتن واقعه غدیرخم، تجدید بیعت با ولایت و ولی‌امر مسلمین، مطرح کردن سنت حسنه احترام به سادات و فرزندان رسول‌الله (ص)، بررسی تاریخی نقش سادات در قیام‌ها و مبارزات اسلامی و فراهم‌سازی بستر مناسب برای هویت‌شناسی دینی بر نگرش سیره ائمه معصومین (ع) عنوان کرد.

مدیرکل ثبت‌احوال کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد: ایجاد بانک اطلاعاتی جامع سادات به تفکیک استان و شهرستان، سیادت در قرآن، علل و فضیلت و تقدم قریش، تعریف لغوی سادات در قاموس ما، پیشینه سادات در ایران، خاندان و طوایف سادات و امامزادگان از دیگر محورهای همایش استانی سیادت است.

پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی سد کوهبرد

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه گفت: سد خاکی کوهبرد در این شهرستان ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد عبدالله قیصری در بازدید از پروژه‌های کشاورزی شهرستان کهگیلویه اظهار داشت:‌ اکنون این پروژه مهم در حوزه آب و خاک ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

وی افزود: این سد ۲۰ میلیارد ریال اعتبارات مصوب در سال جاری دارد، که این اعتبارات از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ اختصاص داده شد

قیصری ابراز کرد: برنامه زمان‌بندی اتمام این پروژه ۱۸ ماهه است و عملیات این سد طبق برنامه جلو می‌رود و از برنامه زمان‌بندی عقب نیست

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از سد کوهبرد کمک بسیار خوبی به کشاورزی این منطقه می‌کند، تصریح کرد:‌ ۲۰ نفر از مردم روستاهای همین منطقه در این پروژه مشغول به کار هستند.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه تصریح کرد:‌ روند اجرای عملیات سد خاکی کوهبرد رضایت‌بخش بوده و پیش‌بینی ما این است که تا دوسال آینده این پروژه مهم در حوزه آب و خاک به اتمام برسد

دستگاه ام.آر.آی در گچساران راه‌اندازی می‌شود

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: به زودی دستگاه ام.آر.آی در این شهرستان خریداری و راه‌اندازی می‌شود

ستار اسدپور در آئین تجلیل از پرستاران نمونه در گچساران که با حضور معاون پارلمانی وزیر بهداشت و درمان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، با تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، اظهار داشت: پرستاران از قشرهای بسیار زحمت‌کش در جامعه بوده و قدر زحمات و تلاش‌های آن‌ها را باید بدانیم.

وی به اقداماتی که در حوزه بهداشت و درمان در گچساران در یک سال اخیر انجام گرفته شده اشاره و افزود: در یک سال گذشته تلاش کردیم تا در عرصه بهداشت و سلامت در سطح شهرستان خدمات‌رسانی مناسبی را به شهروندان ارائه دهیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به افتتاح بخش سی.تی.اسکن بیمارستان شهید رجایی این شهرستان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه دستگاه جدید سی.تی.اسکن این بیمارستان یک دستگاه پیشرفته‌ای بوده و برای راه‌اندازی آن ۲۷ میلیارد ریال هزینه شد.

اسدپور از خرید و راه‌اندازی دستگاه ام.آر.آی در شهرستان گچساران به زودی خبر داد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه گچساران مدتی بوده که از دستگاه ام.آر.آی محروم بوده، با دستور وزیر بهداشت و درمان، به زودی دستگاه ام.آر.آی خریداری و نصب و راه‌اندازی می‌شود.

برگزاری نشست مجمع دانشگاهیان و نخبگان کهگیلویه و بویراحمد با آیت الله ملک حسینی و دکتر خادمی

قرار است این نشست روز یکشنبه دهم اسفند ماه در میدان فلسطین تهران ساختمان مرکزی تبلیغات اسلامی از ساعت ۱۸:۳۰ و به صرف شام برگزار شود.

چهارمین نشست دانشجویی، دانشجویان کهگیلویه و بویراحمدی ساکن در تهران با حضوز نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار و تعدادی از مسوولان استانی برگزار می شود.

قرار است این نشست روز یکشنبه دهم اسفند ماه  در میدان فلسطین تهران ساختمان مرکزی تبلیغات اسلامی از ساعت ۱۸:۳۰ و به صرف شام برگزار شود.

۴۲ دفتر پیشخوان دولت غیرفعال در کهگیلویه و بویراحمد

جمال حسن‌زاده گفت: دفاتر پیشخوان خدمات دولت با کارهای ویژه‌ بروکراتیک، اقتصادی و فرهنگی نقش به‌سزایی در تسهیل و تسریع خدمات عمومی دولت در قالب مراکز عمده خدماتی اعم از پست، پست بانک، مخابرات، خدمات ارتباطات و ثبت‌احوال و بیمه ایفا می‌کنند. مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: دفاتر پیشخوان دولت زیر مجموعه پست نبوده بلکه بخشی از خدمات پست را ارائه می‌کنند. این مسئول با تاکید بر اینکه خدمات ارزنده‌ای از سوی دفاتر پیشخوان دولت به هم‎‌استانی‌های کهگیلویه و بویراحمدی ارائه می‌شود، گفت: ۱۸۶ دفتر آی، سی، تی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد فعال بود که خدمات پستی را ارائه می‌کنند. حسن‌زاده تعداد دفاتر پیشخوان دولت در سطح کهگیلویه و بویراحمد را ۸۷ دفتر عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۴۵ دفتر فعال بوده و ۴۲ دفتر دیگر نیز غیرفعال هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی