تاریخ انتشار : دوشنبه 23 فوریه 2015 - 14:13
کد خبر : 3267

دهبانی پورمدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد شد

دهبانی پورمدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد شد

علی جنتی وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی رضا دهبانی‌پور را به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

56 نسیم دنا : علی جنتی وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی رضا دهبانی‌پور را به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

دهبانی‌پور دانش‌اموخته حقوق و روابط بین‌الملل در مقطع دکترا و از نیروهای اصلاح‌طلب و با گرایش اعتدالی می باشد.

دهبانی پور در دفاع مقدس و در عملیات آزادسازی خرمشهر از ناحیه فک و گردن مورد اصابت گلوله قرار گرفت و از جانبازان انقلاب اسلامی می‌باشد. در دوره اصلاحات معاونت فرهنگی دانشگاه یاسوج را بر عهده داشت. در دوران معاونت ایشان چندین جشنواره معتبر هنری و فرهنگی توسط دانشگاه یاسوج برگزار گردید.

همچنین در کارنامه مدیریتی دهبانی‌پور ریاست مرکز عالی فرهنگیان استان، شوراهای روستایی جهاد سازندگی بهمئی دیده می‌شود.وی جانشین امین کمالوندی می‌شود که از اردیبهشت ۹۰ تاکنون در این مسئولیت حضور دارد.

امین کمال‌وندی که حدود ۴ سالی بود که مدیرکل بود و فعالیت می‌کرد، اظهار کرد: این جابه جایی را بنا به تشخیص ارشاد عنوان کرد و گفت: ترجیح داده شد با سپردن کار به افراد توانمند، امور با قدرت بیشتری پیگیری شود از این رو مدیر کل جدید ۱۰ اسفند معارفه خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی