تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فوریه 2015 - 16:32
کد خبر : 3240

نیل به اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی نیازمند فعال شدن تعاونی‌ها و شرکت‌های سهامی عام

نیل به اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی نیازمند فعال شدن تعاونی‌ها و شرکت‌های سهامی عام

نیل به اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی نیازمند فعال شدن تعاونی‌ها و شرکت‌های سهامی عام است وبرای تحقق اقتصاد مقاومتی و بهبود شرایط کشور نیازمند مشارکت دادن مردم در تمام امور هستیم.

13298نیل به اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی نیازمند فعال شدن تعاونی‌ها و شرکت‌های سهامی عام است وبرای تحقق اقتصاد مقاومتی و بهبود شرایط کشور نیازمند مشارکت دادن مردم در تمام امور هستیم.
رییس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: نیل به اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی نیازمند فعال شدن تعاونی‌ها و شرکت‌های سهامی عام است.

غلامرضا تاجگردون افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی بدون مشارکت مردم در تمامی امور ممکن نخواهد بود.

وی اظهارکرد: نیل به اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی نیازمند فعال شدن تعاونی‌ها و شرکت‌های سهامی عام است.

رییس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی و بهبود شرایط کشور نیازمند مشارکت دادن مردم در تمام امور هستیم.

تاجگردون عنوان کرد: توجه به تعاونی‌ها و شرکت‌های سهامی عام یعنی هدایت نقدینگی مردم در امور اقتصادی کشور که به طور حتم ازهدررفت منابع جلوگیری خواهد کرد.

وی ادامه داد: دولتمردان باید فرصت مشارکت مردم در تمامی زمینه‌ها برای بهبود شرایط کشور را فراهم کنند.

رییس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: ما در قانون بودجه راهکاری را در خصوص ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری برای افراد با یارانه دریافتی خود فراهم کرده‌ایم که اگر این موضوع به تصویب مجلس برسد مردم می‌توانند با منابع یارانه دریافتی خود در ایجاد و توسعه پارس جنوبی مشارکت داشته و در نهایت از این سرمایه‌گذاری سود ببرند.

تاجگردون عنوان کرد: فراهم کردن شرایط حضور مردم در تمامی عرصه‌ها به تحقق اقتصاد مقاومتی و همچنین صرف منابع مالی کشور در جای خود کمک شایانی خواهد کرد.
وی اضافه کرد: منابع مالی افراد هر چقدر از طریق سیستم بانکی، سیستم سرمایه‌گذاری، اوراق مشارکت و سیستم خزانه اسلامی و همچنین بورس و تعاونی به جریان سرمایه‌گذاری ورود کند به طور حتم تحقق اقتصاد مقاومتی ممکن خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی