تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فوریه 2015 - 14:51
کد خبر : 3211

تعزیرات حکومتی کهگیلویه به تخلفات سنگین رسیدگی نمی کنند

تعزیرات حکومتی کهگیلویه به تخلفات سنگین رسیدگی نمی کنند

رئیس اتاق اصناف کهگیلویه با بیان اینکه تعزیرات حکومتی این شهرستان مورد بی‌توجهی مدیرکل تعزیرات واقع شده است، عدم رسیدگی به تخلفات با ارزش بالا به دلیل تعطیلی دو ماهه هیئت بدوی را ظلم به این شهرستان دانست.

13911227000413_PhotoAرئیس اتاق اصناف کهگیلویه با بیان اینکه تعزیرات حکومتی این شهرستان مورد بی‌توجهی مدیرکل تعزیرات واقع شده است، عدم رسیدگی به تخلفات با ارزش بالا به دلیل تعطیلی دو ماهه هیئت بدوی را ظلم به این شهرستان دانست.

نسیم دنا: عین‌الله اخوان در نشست تنظیم بازار این شهرستان اظهار کرد: با گذشت دو ماه از عدم تشکیل هیئت بدوی این شهرستان، مدیرکل این دستگاه اقدامی برای رفع این معضل انجام نداده است.

رئیس اتاق اصناف کهگیلویه تصریح کرد: با سرکشی بازرسان از واحدهای صنفی و شناسایی صنوف متخلف پرونده تخلفات برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده می‌شود، اما در مواردی که موضوع شکایت یا گزارش بازرس حاکی از تخلف بیش از سه میلیون ریال است، مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد.

اخوان عدم رسیدگی به چنین تخلفاتی را به دلیل غیرفعال بودن هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات صنفی خواند و افزود: طبق قانون رسیدگی به تخلفات با ارزش ریالی سه میلیون به بالا توسط این هیئت باید صورت گیرد.

این مسئول با بیان اینکه تعزیرات کهگیلویه از سوی مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد به ورطه فراموشی سپرده شده است، تصریح کرد: پرونده‌های تخلف بسیاری تاکنون به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارجاع داده شده که تعطیلی دو ماهه هیئت بدوی باعث راکد ماندن این پرونده‌ها و عدم صدور حکم شده است.

اخوان خاطرنشان کرد: این در حالی است که آسیب‌شناسی بازار نشان می‌دهد عمده تخلفات بازار شهرستان در ایام عید از سوی همین متخلفان صورت می‌گیرد. وی با اشاره به پخش‌کنندگان غیرقانونی مواد غذایی و اینکه روزانه درگیر این معضل هستیم، گفت: بارها خودروهای حامل مواد غذایی را توقیف کردیم ولی همچنان به فعالیت غیرقانونی خود ادامه می‌دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی