تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فوریه 2015 - 7:28
کد خبر : 3194

علل وانگیزه های قتل دختر جوان معلوم نیست

علل وانگیزه های قتل دختر جوان معلوم نیست

نسیم دنا: فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از نامعلوم بودن علل وانگیزه های قتل دختر جوان در یاسوج خبر داد. سردار غلام‌عباس غلام‌زاده در گفت‌وگو با نسیم دنا با بیان اینکه پرونده قتل دختر جوان در شهر یاسوج به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد اما  علل وانگیزه های این قتل هنوز نامعلوم است وی اظهار کرد: از نخستین لحظات

13921225000962_PhotoAنسیم دنا: فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از نامعلوم بودن علل وانگیزه های قتل دختر جوان در یاسوج خبر داد.
سردار غلام‌عباس غلام‌زاده در گفت‌وگو با نسیم دنا با بیان اینکه پرونده قتل دختر جوان در شهر یاسوج به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد اما  علل وانگیزه های این قتل هنوز نامعلوم است وی اظهار کرد: از نخستین لحظات دریافت این گزارش پیگیری‌های پلیسی و اقدامات لازم انجام شد.

وی گفت: تیمی ویژه از کارآگاهان با همکاری مقام قضایی اکنون در حال پیگیری این موضوع تا رسیدن به نتیجه هستند.

سردار غلام‌زاده ادامه داد: هنوز معلوم نیست دلیل این جنایت چه بوده که بخواهیم هشدارهای لازم را بدهیم لذا پس از حصول نتیجه و ریشه‌یابی و علل این قتل متناسب با علل و دلایل، هشدارهای لازم پلیسی داده خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروز صبح جلسه ویژه‌ای با کارآگاهان و دست‌اندرکاران پیگیری این پرونده داشتم و دستورات لازم برای اقدام مقتضی صادر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی