تاریخ انتشار : شنبه 21 فوریه 2015 - 22:00
کد خبر : 3191

گاوگا به زحمت و پادرمیاتی های فراوان مجوز نمایش گرفت

گاوگا به زحمت و پادرمیاتی های فراوان مجوز نمایش گرفت

کارگردان فیلم سینمایی وبومی گاوگا گفت: اجازه نمایش فیلم گاوگا با زحمات و پادرمیانی‌های فراوان از سوی مسئولان صادر شد، سعید یکتا در گفت‌وگو با نسیم دنا با بیان اینکه از ساخت اولین کار بلند سینمایی خود رضایت کامل دارد، افزود: این کار به بازخوانی یک خرده فرهنگ در استان‌های زاگرس‌نشین به خصوص در کهگیلویه و بویراحمد اشاره دارد. کارگردان

13931029000410_PhotoAکارگردان فیلم سینمایی وبومی گاوگا گفت: اجازه نمایش فیلم گاوگا با زحمات و پادرمیانی‌های فراوان از سوی مسئولان صادر شد،

سعید یکتا در گفت‌وگو با نسیم دنا با بیان اینکه از ساخت اولین کار بلند سینمایی خود رضایت کامل دارد، افزود: این کار به بازخوانی یک خرده فرهنگ در استان‌های زاگرس‌نشین به خصوص در کهگیلویه و بویراحمد اشاره دارد. کارگردان فیلم بلند “گاوگا” افزود: فرهنگ ازدواج” گاوگا”گرچه در جوامع شهری کهگیلویه و بویراحمد رخت بسته ولی هنوز در مناطق روستایی و عشایری استان وجود دارد و خوب یا بد برخی تن به این ازدواج‌ها می‌دهند و چیزی که مرا به ساخت این فیلم ترغیب کرد مشکلات خانوادگی بود که به دنبال این گونه ازدواج‌ها به‌وجود می‌آمد.

این کارگردان جوان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به رغم همه مشکلات و کمبودهایی که در مسیر ساخت این فیلم بود در نهایت فیلم پس از ۸ ماه به اتمام رسید و حاصل آن کشاندن اهالی شهرهای دهدشت، چرام، سوق و لنده به سینمای شهر دهدشت بود و همین استقبال خستگی را از تن عوامل فیلم بیرون کرد. کارگردان فیلم بومی گاوگا عنوان داشت: متاسفانه در روند نمایش فیلم گاوگا مسئولان امر همکاری چندانی با ما نداشتند و به زحمت اجازه نمایش فیلم را دادند.

یکتا با بیان اینکه اجازه نمایش فیلم گاوگا با زحمات و پادرمیانی‌های فراوان از سوی مسئولان صادر شد، افزود: این اصرار بر عدم نمایش فیلم و محدود کردن نمایش آن به ۲ تک سکانس آن هم در ساعت مشخص هنوز هم برای اهالی هنر شهرستان کهگیلویه و مردم دوستدار سینما جای سوال دارد.

وی تصریح کرد: مردم شهر دهدشت و شهرهای اطراف آن با حضور پرشور خود در سینمای این شهرو استقبال از نمایش فیلم گاوگا نشان دادند که هنوز به سینما دلبستگی دارند، ولی جای سوال است که چرا مسئولان هنری استان نمی خواهند زمینه دوستی مردم با سینما را فراهم کنند و عملا با بهانه‌های مختلف سنگ جلوی پای کارگردانان و بازیگران جوان می‌اندازند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی