تاریخ انتشار : شنبه 21 فوریه 2015 - 21:53
کد خبر : 3188

تحقیقات گسترده برای دستگیری عامل یا عاملان قتل عاطفه

تحقیقات گسترده برای دستگیری عامل یا عاملان قتل عاطفه

دستورات لازم به شورای تامین شهرستان بویراحمد در این ارتباط اعلام و اگرنیاز باشد شورای تامین استان نیز تشکیل خواهد شد.

31226_680 معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به قتل فجیع دانش آموز ۱۷ ساله یاسوج مرکز این استان واکنش نشان داد.

” فتاح محمدی  با عرض تسلیت به خانواده و وابستگان مرحومه ” عاطفه صالح مقدم ” که به ضرب سه گلوله و ضربات چاقو توسط فرد یا افراد ناشناسی به قتل رسیده است ، اظهارداشت: متاسفانه این حادثه تلخ سبب نگرانی گسترده ای در بین مردم کهگیلویه و بویراحمد بویزه شهر یاسوج شده است.

وی گفت: دستورات لازم به شورای تامین شهرستان بویراحمد در این ارتباط اعلام و اگرنیاز باشد شورای تامین استان نیز تشکیل خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد باتاکید بر تلاش گسترده دستگاههای امنیتی استان برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان قتل ” عاطفه صالح مقدم ” ، تصریح کرد: ما نیز از دستگاه قضایی می خواهیم ” اشد مجازات ” را برای ناامن کنندگان جامعه درنظر بگیرد.

محمدی افزود: دستگاههای مرتبط با این موضوع نیز فعالیت های خود را باتمام توان انجام می دهند و امیدواریم فعالیت های آنها در کمترین زمان ممکن به نتیجه رسیده و عامل یا عاملان ناامنی جامعه شناسایی ،دستگیر و تحویل مقامات قضایی شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی