تاریخ انتشار : شنبه 21 فوریه 2015 - 12:43
کد خبر : 3159

۲۲۲ مدرسه کهگیلویه و بویراحمد آماده اسکان مسافرین نوروزی است

۲۲۲ مدرسه کهگیلویه و بویراحمد آماده اسکان مسافرین نوروزی است

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۲۲ مدرسه در این استان آماده اسکان مسافرین نوروزی است. هادی زارع‌پور در جلسه کارگروه گردشگری استان با بیان اینکه ۱۲ پایگاه و ستاد اسکان در شهرستان‌های استان مشخص شده، اظهار کرد: مکان‌های اسکان مسافرین نوروزی و مسئولان اسکان مشخص و به وزارت آموزش و پرورش ارسال

IMG_0624مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۲۲ مدرسه در این استان آماده اسکان مسافرین نوروزی است.

هادی زارع‌پور در جلسه کارگروه گردشگری استان با بیان اینکه ۱۲ پایگاه و ستاد اسکان در شهرستان‌های استان مشخص شده، اظهار کرد: مکان‌های اسکان مسافرین نوروزی و مسئولان اسکان مشخص و به وزارت آموزش و پرورش ارسال شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای اسکان مسافرین در مدارس پیش‌بینی شده، گفت: سال گذشته ۱۹۰ مدرسه با یک هزار و ۴۰۰ کلاس درس به اسکان مسافرین اختصاص داده شد که در سال جاری شاهد رشد ۸ درصدی مدارس اختصاص یافته برای اسکان مسافرین نوروزی هستیم. وی افزود: ۲۲۲ مدرسه با یک هزار و ۷۰۸ کلاس درس آماده اسکان مسافرین در ایام نوروز است، ضمن اینکه ۱۵ درصد فضای آماده برای موارد اضطراری پیش‌بینی شده است. این مسئول خاطرنشان کرد: نوروز سال جاری بالغ بر ۱۱۸ هزار نفر در مدارس استان اسکان داده شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی