تاریخ انتشار : شنبه 21 فوریه 2015 - 12:27
کد خبر : 3149

حفاری‌ها در کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد

حفاری‌ها در کهگیلویه و بویراحمد ممنوع شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ممنوعیت حفاری از ۱۵ اسفند تا ۱۷ فروردین سال ۹۴ در این استان خبر داد. پژمان نیک‌اقبالی گفت: با توجه به نزدیکی به ایام نوروز بهتر است تمهیداتی برای مسافرین نوروزی در نظر گرفته شود تا نوروز ۹۴ را با کمترین مشکل ترافیکی به پایان برسانیم.

imagesمعاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ممنوعیت حفاری از ۱۵ اسفند تا ۱۷ فروردین سال ۹۴ در این استان خبر داد.

پژمان نیک‌اقبالی گفت: با توجه به نزدیکی به ایام نوروز بهتر است تمهیداتی برای مسافرین نوروزی در نظر گرفته شود تا نوروز ۹۴ را با کمترین مشکل ترافیکی به پایان برسانیم.

وی عنوان کرد: اداره‌کل راه و شهرسازی استان نسبت به روکش آسفالت، آماده کردن راهدارخانه‌ها و خط‌کشی معابر اقدام کند ضمن اینکه از ۱۵ اسفند سال‌جاری تا ۱۷ فروردین سال آینده هیچ‌گونه حفاری در سطح شهرها و جاده‌های استان انجام نمی‌شود و حفاری‌های انجام شده هر چه سریع‌تر ترمیم می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ساماندهی سفرهای هوایی در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: حمل و نقل هوایی در ایام نوروز از فرودگاه یاسوج و گچساران به شکل بهتر و مطلوبی انجام شود چراکه انجام سفرهای هوایی نقش مهمی در جذب گردشگر دارد.

این مسئول عنوان کرد: حمل و نقل و پایانه‌های مسافری استان با توجه به افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه‌های خودروهای برون‌شهری در ایام نوروز بر وضعیت جابه‌جایی مسافران نظارت کامل و دقیقی داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی