تاریخ انتشار : دوشنبه 16 فوریه 2015 - 19:49
کد خبر : 3095

موفقیت های چشمگیر دانش آموزان هنرستان طالقانی یاسوج دردانشگاهها و موسسات آموزش عالی

موفقیت های چشمگیر دانش آموزان هنرستان طالقانی یاسوج دردانشگاهها و موسسات آموزش عالی

مدیر هنرستان طالقانی شهر یاسوج، نقش رشته های فنی وحرفه ای را در تربیت نیروی انسانی ومتخصص در جامعه بسیار مهم وتاثیر گذار دانست وخاطرنشان کرد: در شرایط فعلی که کشور نیاز به کار وتلاش ونیروی متخصص دارد توجه به رشته های فنی برای مهارت آموزی دانش آموزان یک ضرورت انکار ناپذیر است.

ن22222222222سیم دنا : مدیر هنرستان فنی  وحرفه ای طالقانی شهر یاسوج از قبولی ۱۱۰ نفر از دانش آموزان این هنرستان در سال ۹۳- ۹۲در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا ،مهندس غضنفربیدارمغز با اشاره به اینکه این دانش آموزان در رشته های حسابداری ،کامپیوتر،گرافیک ومعماری دراین هنرستان مشغول به تحصیل بودند گفت: در سال ۹۲-۹۱نیز ۱۰۵ نفر از دانش آموزان این هنرستان به موسسات آموزش عالی راه یافتند.

وی همدلی مدیرت وهنرآموزان این هنرستان را در موفقیت دانش آموزان بسیار مهم دانست واظهار داشت:برگزاری کلاسهای تقوبتی ،شناسایی دانش آموزان ضعیف وقوی از نظر درسی وبرنامه ریزی برای آنها،تشکیل جلسات انجمن به صورت عمومی وپایه ای ،برگزاری آزمونهای پیشرفت تحصیلی و پشتکار ،جدیت وتلاش آگاهانه از دیگر عوامل موفقیت این دانش آموزان به شمار می رود.

بیدار مغز نقش رشته های فنی وحرفه ای را در تربیت نیروی انسانی ومتخصص در جامعه بسیار مهم وتاثیر گذار دانست وخاطرنشان کرد: در شرایط فعلی که کشور نیاز به کار وتلاش ونیروی متخصص دارد توجه به رشته های فنی برای مهارت آموزی دانش آموزان یک ضرورت انکار ناپذیر است.

مدیر هنرستان فنی  و حرفه ای طالقانی شهر یاسوج در ادامه گفت: هنرستان طالقانی شهر یاسوج در زمینی به مساحت ۵۴۹۸متر مربع با زیربنای ۴۰۰۷متر در سه طبقه در میدان امام حسین (ع) این شهربنا شده است که هم اکنون ۲۳۵ دانش آموز در چهار رشته کامپیوتر،حسابداری،معماری وگرافیک به تحصیل مشغول هستند

مهندس بیدار مغز به مشکلات این هنرستان اشاره کرد وگفت: با توجه به اینکه این هنرستان نوساز وهوشمند است و تجهیزات آن را باید اداره کل نوسازی تامین کند ولی تا کنون علی رغم مکاتبات متعدد در این زمینه هنوز تابلوهای برد هوشمند را تحویل نداده اند.

وی افزود: انتظار می رود با توجه به عملی بودن بسیاری از دروس هنرستانها تجهیز آنها در اولویت مسئولان قرار بگیرد تا امروز با استفاده از فناوریهای نوین در امر یادهی ویادگیری بستر مناسبی برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان این دیار فراهم گردد.

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی