تاریخ انتشار : دوشنبه 16 فوریه 2015 - 12:20
کد خبر : 3089

اختتامیه مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور در دهدشت برگزار می‌شود

اختتامیه مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور در دهدشت برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه گفت: فردا مراسم اختتامیه لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور در دهدشت برگزار می‌شود.

imagesمسعود تقوی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم دنا در دهدشت ،اظهار داشت: مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور با شرکت ۵ تیم به مدت ۵ روز به میزبانی شهر دهدشت برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه بابیان اینکه تیم بلادشاپور دهدشت به نمایندگی از استان کهگیلویه و بویراحمد در این دور از مسابقات حضور دارد،افزود: تیم‌های شهرداری تبریز،شهرداری دزفول،هیئت فوتبال قم و هیئت فوتبال آمل دیگر تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات را تشکیل می‌دهند.

وی عنوان کرد: در اولین روز از این مسابقات هیئت فوتبال قم با نتیجه ۵ بر صفر مغلوب شهرداری دزفول شد و بلادشاپور کهگیلویه  ۶بر ۲ هیئت فوتبال آمل را شکست داد.

تقوی‌نژاد بابیان اینکه این مسابقات در سطح خوبی برگزار شدند،بیان کرد: در دومین روز از مسابقات شهرداری تبریز با نتیجه ۴ بر ۲شهرداری دزفول را شکست داد و و هیئت فوتبال قم با نتیجه ۷ بر ۱مغلوب هیئت فوتبال آمل شد.

وی گفت: در سومین روز از مسابقات تیم فوتسال بانوان شهرداری تبریز و هیئت فوتبال آمل به مصاف هم رفتند که با نتیجه ۶ بر ۲ به سود شهرداری تبریز خاتمه یافت.

تقوی نژاد بابیان اینکه در سومین روز از این دور از مسابقات تیم بلادشاپور کهگیلویه ۱۱ بر صفر هیئت فوتبال قم را مغلوب خود ساخت،اظهار داشت: فردا اختتامیه این مسابقات ساعت ۱۰در سالن شهید باهنر دهدشت برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: در چهارمین روز از این مسابقات امروز شهرداری دزفول با نتیجه ۵ بر ۳ هیئت فوتبال آمل را شکست داد و بلاد شاپور کهگیلویه  ۶بر ۳ مغلوب شهرداری تبریز شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی