تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 12 فوریه 2015 - 14:38
کد خبر : 3071

بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری یاسوج تقدیم شورا شد

بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری یاسوج تقدیم شورا شد

بودجه پیش بینی شده برای سال آینده شهرداری یاسوج برای بررسی و تصویب تقدیم شورای اسلامی شهر شد. صرفه جویی و پرهیز از اسراف و انضباط مالی از ویژگی های این بودجه است.

jdvfknمدیر اداری و مالی شهرداری یاسوج در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا گفت: بودجه شهرداری یاسوج پس از جلسات و نشست‌های کارشناسی و تخصصی در حوزه اداری و مالی تدوین طی لایحه‌ای برای بررسی و تصویب تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

مسعود تیربند افزایش بهره‌وری، اهتمام به انضباط مالی و بودجه‌ای، مدیریت هزینه با رعایت اصل صرفه‌جویی، پرهیز از اسراف و استفاده از فرصت‌ها در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، عمرانی را از اهم راهبردها در بودجه ۹۴ شهرداری عنوان کرد.

تیربند در رابطه با جزئیات بودجه گفت: بودجه پیشنهادی سال ۹۴ شهرداری یاسوج بالغ‌بر ۶۰۰ میلیارد ریال است که از این مبلغ ۵۰ درصد عمرانی و ۵۰ درصد مربوط به هزینه‌های جاری است. وی ادامه داد بودجه شهرداری در سال ۹۲ حدود ۲۰۰ میلیارد ریال بوده است که در سال ۹۳ به رقم حدود ۴۰۰ میلیارد ریال رسیده است و در سال ۹۴ بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال پیش‌بینی‌شده است که این بودجه سه برابر سال ۹۲ و یک و نیم برابر بودجه سال ۹۳ افزایش داشته است.

مدیر اداری و مالی شهرداری یاسوج گفت: اعتبار طرح‌های مهم واساسی در بودجه سال ۹۴ پیش‌بینی‌شده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به طرح زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت معابر و پیاده‌روسازی به مبلغ ۱۰۷ میلیارد ریال، طرح احداث و تکمیل پل و زیرگذر به مبلغ ۷۳ میلیارد ریال، طرح بهبود ترافیک ۹ میلیارد ریال، طرح احداث میادین ۶ میلیارد ریال و طرح سیل بند و سیل برگردان ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، طرح احداث پارک و ایجاد فضای سبز ۵ میلیارد و ۱۵۰میلیون ریال اشاره نمود.

مسعود تیربند افزود: در بودجه سال ۹۴ شهرداری یاسوج نگاه ویژه‌ای به اقتصاد مقاومتی شده و کاهش ریخت‌وپاش‌ها و صرفه‌جویی در هزینه‌های غیرضروری از موارد مهم در بودجه پیشنهادی است که تحقق این موضوع منجر به افزایش بهره‌وری و به‌تبع آن ارائه خدمات بهتر به شهروندان خواهد شد.

مدیر اداری و مالی شهرداری یاسوج گفت: شهرداری تلاش کرده است با رایزنی‌ها، مشورت‌ها، تجربه‌ها و کارهای کارشناسی بودجه‌ای معقول و منطقی را تهیه و به شورا ارائه کند که امیدواریم با همفکری، درایت و خرد جمعی که در شورای شهر وجود دارد بودجه خوبی تصویب شود. مسعود تیربند در پایان گفت: جا دارد از راهنمایی های عالمانه و مدبرانه شهردار محترم که در تمام مراحل تدوین بودجه نظارت دقیق داشتند تشکر ویژه ای داشته باشم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی