تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 فوریه 2015 - 19:28
کد خبر : 3022

پیام استاندار کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

پیام استاندار کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت  ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره)، نقطه عطفی در حیات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مردم ایران به شمار می رود.

سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامیداشت ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا متن پیام استاندار به شرح زیر است؛

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ –

وَالْفَجْرِ وَلَیَالٍ عَشْرٍ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ

اولین انقلابی که با مردم شروع کرد، با مردم ادامه داد، حرف خود را عوض نکرد، راه خود را تغییر نداد و اهداف خود را کم و زیاد نکرد، انقلاب اسلامی ایران است. «مقام معظم رهبری»

پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره)، نقطه عطفی در حیات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مردم ایران به شمار می رود.

بی تردید انقلاب شکوهمند اسلامی ایران یکی از بارزترین فریادهای اسلام خواهی و عدالت طلبی در طول تاریخ است و ملت دیندارمان با وحدت کلمه، ایمان به خدا و تحت رهبری پیامبر گونه معمار کبیرانقلاب امام خمینی (ره) توانستند تابوی پلید استکبار، استبداد، استعمار و حصار ذلت با طاغوت و فرمانروایان زورگو و دنیا پرست را شکسته و در سایه حاکمیت قرآن به آرامش برسند.

۲۲ بهمن نماد اصلی انقلاب اسلامی و معیادگاه حضور پرشور و میلیونی ملت ایران است.

بی تردید مردم فرهنگ دوست، ولایتمدار و شهید پرور کهگیلویه و بویراحمد همصدا با ایرانیان سراسر کشور امسال نیز باشکوه تر از گذشته ۲۲ بهمن را جشن خواهند گرفت و با شرکت فعال و هوشیارانه خود در این راهپیمایی با شکوه وحدت و صلابت امت اسلام را حول محور ولایت فقیه متجلی و بار دیگر با آرمان های امام و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی