تاریخ انتشار : دوشنبه 9 فوریه 2015 - 6:25
کد خبر : 2976

۱۱ پروژه ورزشی کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر افتتاح شد

۱۱ پروژه ورزشی کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر افتتاح شد

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۱ پروژه ورزشی کهگیلویه و بویراحمد با اعتبار بیش از ۱۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی در دهه فجر امسال افتتاح شد.

img_5783جهانبخش ایزد پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار نسیم دنا در دهدشت،اظهار داشت: در شهرهای قلعه‌رئیسی و دیشموک دو نمایندگی ورزش و جوانان ایجاد شد و مبلغ ۵۰ میلیون ریال برای تجهیز نمایندگی دیشموک اختصاص داده شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه تا پایان سال ۹۴ پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: سالن ورزشی درغک تا کنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

ایزدپور تصریح کرد: برای تکمیل فاز دوم سالن ورزشی شهر دیشموک ۹۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده که عملیات اجرایی آن از ۲۰ روز دیگر شروع می‌شود.

وی بابیان اینکه در دهه فجر امسال ۱۱ پروژه با اعتبار بیش از ۱۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی در کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید،بیان کرد: شاخص‌ترین پروژه ورزشگاه ۱۵۰ هزار نفری شهر یاسوج با عتبار بیش از ۲۶ میلیون تومان و با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری می‌رسد.

ایزدپور بابیان اینکه این ورزشگاه یکی از مدرن‌ترین ورزشگاه‌های فوتبال در کشور است ابراز امیدواری کرد که با افتتاح این ورزشگاه و استفاده ورزشکاران تحول عظیمی در ورزش فوتبال کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شود.

وی برگزاری همایش‌های پیاده وری را از دیگر راه‌های شناخت توانمندی‌های و ظرفیت‌های استان برشمر د و گفت: جوانان این استان استعدادهای فراوانی برای رشد در ورزش‌های قهرمانی دارند و امیدواریم با حمایت دولت به توان گام‌های مثبتی برای توسعه ورزش کهگیلویه و بویراحمد برداشت.

ایزدپور تعداد هیئت‌های فعال در شهرستان کهگیلویه را ۲۷مورد برشمرد و عنوان کرد: سرانه ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد در شأن مردم این استان نیست و نیازمند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای توسعه ورزش این استان است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی