تاریخ انتشار : یکشنبه 8 فوریه 2015 - 10:01
کد خبر : 2961

دفاتر پیشخوان نقش مهمی در الکترونیکی شدن دولت دارند

دفاتر پیشخوان نقش مهمی در الکترونیکی شدن دولت دارند

  نسیم دنا :به مناسبت دهه فجر چهارمین دفتر پیشخوان دولت در دهدشت وپنجمین دفتر در شهرستان کهگیلویه با حضور مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه وبویراحمد،فرماندار وجمعی از مدیران شهرستانی در دهدشت به بهره برداری رسید. مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه آیین افتتاح این دفاتر گفت: دولت تدبیر و امید بنا دارد

 

28498_200نسیم دنا :به مناسبت دهه فجر چهارمین دفتر پیشخوان دولت در دهدشت وپنجمین دفتر در شهرستان کهگیلویه با حضور مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه وبویراحمد،فرماندار وجمعی از مدیران شهرستانی در دهدشت به بهره برداری رسید.

مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه آیین افتتاح این دفاتر گفت: دولت تدبیر و امید بنا دارد از طریق فناوری روز خدمات دولتی مطلوب تری به مردم ارائه دهد و دفاتر پیشخوان نقش مهمی در الکترونیکی شدن دولت دارند.

وی اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات بهتر در حوزه ثبت‌احوال و تسهیل در خدمات دفاتر پیشخوان راه‌اندازی می شود

سید محمد علی تقوی افزود: با افتتاح این دفاتر، تعداد دفاتر پیشخوان خدمات دولت در سطح شهرستان کهگیلویه به چهار دفتر افزایش می یابد.

مدیرکل ثبت احوال استان ،اداره ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد را یکی از ادارات پیشرو در امر واگذاری خدمات به بخش خصوصی دانست و اظهارداشت: برغم اینکه خدمات ثبت احوال از جمله امور حساس و امنیتی می باشد ولی این مجموعه با تلاش و همت بسترهای امنیتی وحفاظتی را تامین و به بخش خصوصی اعتماد و قسمتی از خدماتش را به این بخش واگذار نموده است

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه خدمات ثبت احوال به گونه ای است که اسناد محرمانه در اختیار کارمندان ثبت احوال قرار می گیرد، اما این دفاتر تنها اطلاعات اولیه را ثبت می کنند و مراحل دیگر توسط کارمندان ثبت احوال انجام می شود.

تقوی تعویض شناسنامه، صدور کارت ملی هوشمند و درخواست صدور شناسنامه المثنی را از جمله خدمات این دفاتر نام برد و یادآور شد: در آینده ای نزدیک خدمات گسترده تری به این دفاتر واگذار می شود.

وی بیان داشت: در چند سال اخیر ۳۰ هزار جلد شناسنامه مکانیزه در شهرستان کهگیلویه صادر شده است که دفاتر پیشخوان دولت نقش مهمی در صدور این تعداد شناسنامه داشته اند.

مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:با افتتاح این دو دفتر تعداد دفاتر پیشخوان دولت در استان به ۱۰ مورد رسید که در سال نیز در دهستان زیلایی در شهرستان بویراحمد ودیگری در روستای طولیان شهرستان کهگیلویه افتتاح گردیدند که به مردم خدمات ارائه می دهند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی