تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 5 فوریه 2015 - 15:12
کد خبر : 2937

یادواره شهدای شهرستان کهگیلویه برگزار شد

یادواره شهدای شهرستان کهگیلویه برگزار شد

عصر امروز یادواره شهدای شهرستان کهگیلویه در روستای فیلگاه برگزار شد.

13931018000251_PhotoAبه گزارش نسیم دنا از دهدشت،عصر امروز سید کرامت‌الله در آئین اولین  یادواره ۴۸ شهید حومه غربی شهرستان کهگیلویه با گرامیداشت ایام الله دهه فجر،اظهار داشت: دهه فجر با تفکرات معمار کبیر انقلاب و جانشینی خاص ایشان پیوند خوب و مثبتی در تاریخ به یادگار گذاشت.

فرماندار کهگیلویه گفت: پیروان این پیوند امروز تعهد خویش به انقلاب و آرمان‌های این نظام را در شهرستان کهگیلویه به تصویر کشیده‌اند.

وی بابیان این پرسش که برای شهدا چه کرده‌ایم،بیان کرد: این سؤال یک سؤال بنیادی و دو وجهی است اول اینکه ما این انسان‌های بزرگ را چگونه در گفتار و عمل خویش براساس معیارها و اصول انسانی در مسیر خویش قرار دهیم.

کریمی افزود: ما چگونه در پیوند با منظر دوم یعنی مردم ادای احترام به شهدا را رعایت کنیم.

وی بابیان اینکه اگر امروز نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام قدرتمند در دنیا شناخته شده است به برکت خون شهدا می‌باشد،خاطرنشان کرد: برای حفاظت از این اقتدار ما باید راه شهدا را ادامه دهیم.

کریمی عنوان کرد: شهدا به ما فهماندند که برای پایداری این اقتدار باید ارزش‌های اسلامی را پاس بداریم و نظام را به صورت باورمند به مردم القا کنیم.

وی بابیان اینکه مسئولان باید نسبت به دغدغه‌های مردم پاسخگو باشند،ابراز کرد: مردم این شهرستان ویژگی‌های ممتازی دارند و ارزش‌های الهی دینی و احساس نوع دوستی در بین آنها موج می‌زند.

کریمی بابیان اینکه انسان‌ها در ترازوی تاریخ باید پاسخگو باشند،تصریح کرد: مشکلات زیرساختی،آب شرب و دیگر مشکلات مردم این منطقه را لمس می‌کنم و برمبنای سیاست کاری دولت تدبیر و امید علی رغم تحریم‌های ناعادلانه و براساس گفتمان مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی آنچه در توان داریم برای حل مشکلات مردم به کار می‌بریم.

وی بابیان اینکه حفاظت از آرمان‌های این انقلاب وظیفه ما است،تأکید کرد: انسان‌ها در این جامعه با هر لباس و در هر مقامی قدم برداشتند نباید به کرامت انسانی افراد خدشه‌ای وارد کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی