تاریخ انتشار : دوشنبه 2 فوریه 2015 - 4:44
کد خبر : 2909

حجم بالای پروژه ها ی عمرانی نشان از توجه نظام اسلامی به مناطق کمتر توسعه یافته دارد

حجم  بالای پروژه ها ی عمرانی نشان از توجه نظام اسلامی به مناطق کمتر توسعه یافته دارد

شاهرخ کناری به حجم بالای این پروژه ها نسبت به ده سال اخیر اشاره کرد وگفت :امید می رود با بهره برداری از این پروژه ها شاهد رشد وبالندگی این دیار وخدمت رسانی بهتر به مردم باشد.

1نسیم دنا : معاون عمرانی و امور برنامه‌ریزی فرماندار بویراحمددر گفتگو با خبرنگاران با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به آحاد ملت شریف ایران گفت: به میمنت این روزهای باشکوه ۷۶پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۰میلیارد تومان در شهرستان بویراحمد افتتاح وکلنگ زنی خواهد شد.

شاهرخ کناری به حجم بالای این پروژه ها نسبت به ده سال اخیر اشاره کرد وگفت :حجم بالای این پروژه ها نشان از توجه نظام اسلامی به مناطق کمتر توسعه یافته دارد وامید می رود با بهره برداری از این پروژه ها شاهد رشد وبالندگی این دیار وخدمت رسانی بهتر به مردم باشد.

وی این پروژه ها را در بخشهای اقتصادی ،عمرانی،صنعتی وخدماتی ذکر کرد وگفت طبق برنامه ریزی به عمل آمده در طول این دهه به مرور افتتاح وکلنگ زنی خواهد شد.

کناری با تشکر از پیگیریهای مسئولان ارشد استانی ونماینده شهرستانهای بویراحمد ودنا در رابطه با پروژه های زیربنایی راه آهن اقلید یاسوج وتطویل باند فرودگاه یاسوج گفت :کلنگ زنی این دوپرژه نیز به زودی آغاز خواهد شد.

وی از تکمیل مصلی های شهرستان بویراحمد تا دوماه آینده خبر داد وگفت: دوبانده نمودن جاده دشت روم پیشرفت ۸۰درصدی دارزد و شیراز به یاسوج ویاسوج به اصفهان نیز فعال ودرحال انجام است.

ساماندهی روستاههای حاشیه ای شهر یاسوج در دستور کار دولت

معاون عمرانی و امور برنامه‌ریزی فرماندار بویراحمد ساماندهی روستاههای حاشیه ای شهر یاسوج ونظارت دقیق بر ساخت وسازها را یکی از مهمترین برنامه های دولت عنوان کرد وگفت امیدواریم با همت مسئولین ارشد استان وبرنامه ریزیهای صورت گرفته وکار کارشناسی این مشکلات را به حداقل برسانیم.

کناری با تاکید بر اینکه در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد و فرهنگ با عزمی ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده باید با عزمی جدی کمر همت را برای رفع مشکلات حوزه راه‌های روستایی شهرستان بویراحمد ببندیم، گفت: در سال جدید و با توجه به اعتبارات شهرستانی راه‌های روستایی اولویت‌دار را در دستور کار قرار می‌دهیم.

معاون عمرانی و امور برنامه ریزی فرماندار بویر احمد توجه به وضعیت راه‌های روستایی را نیز یک ضرورت دانست وگفت :با استفاده از اعتبارات ماده ۱۸۰در بسیاری از روستاهای این شهرستان کار زیرسازی وآسفالت شروع شده است.

کناری تاکید کرد: توسعه راه‌های روستایی موجب عدم مهاجرت‌پذیری روستائیان به شهر می‌شود که انتظار می‌رود بتوان با حرکتی جهادی راه‌های روستایی بویراحمد را هموار کرد.

کناری افزود: این شهرستان به دلیل موقعیت جغرافیایی و توپوگرافی کوهستانی به واقع اکثر روستاهای آن‌ در مناطق صعب‌العبور واقع شدند که کار را برای مسئولان سخت کرده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار بویراحمد نقش رسانه ها را در اطلاع رسانی وآگاهی بخشی به افکار عمومی مهم خواند وگفت : انتظار می روند رسانه ها در این دهه فرخنده همچون گذشته خدمات نظام اسلامی به مردم شریف این دیار را به نحو مطلوب و شایسته انعکاس دهند.

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی