تاریخ انتشار : دوشنبه 26 ژانویه 2015 - 4:24
کد خبر : 2813

ثبت اسناد واملاک کهگیلویه و بویراحمد دستگاه برتر طرح تکریم ارباب رجوع در حوزه ستادی، امنیتی و قضایی

ثبت اسناد واملاک کهگیلویه و بویراحمد دستگاه برتر طرح تکریم ارباب رجوع در حوزه ستادی، امنیتی و قضایی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا ، طی نامه ای از سوی مجید محنایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد؛ سازمان ثبت اسناد و املاک استان در زمینه طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع در حوزه ستادی، امنیتی و قضایی معرفی شد

6معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد دستگاه برتر در طرح تکریم ارباب رجوع در حوزه ستادی، امنیتی و قضایی استان را معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نسیم دنا ، طی نامه ای از سوی مجید محنایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد؛ سازمان ثبت اسناد و املاک استان در زمینه طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع در حوزه ستادی، امنیتی و قضایی معرفی شد و از مدیرکل این سازمان برای دستیابی به رتبه برتر تقدیر و تشکر نموده است.

گفتنی است از زمان تصدی سعید محوری به عنوان مدیرکل ثبت اسناد کهگیلویه وبویراحمد تحولات بسیار خوبی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم انجام گرفته است که رضایتمندی مردم را در پی داشته است. و در خور تحسین است .

مدیر کل ثبت اسناد وا ملاک استان کهگیلویه وبویراحمد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار نسیم دنا ضمن تشکر از پرسنل ثبت اسناد استان به خاطر کسب این موفقیت در بین دستگاههای ستادی ،امنیتی وقضایی  استان اظهار داشت : همه تلاش کارکنان ثبت اسناد در جهت خدمت صادقانه وبی منت به ارباب رجوع و تسهیل در امورات آنان است و تلاش همکاران به نحوی است که حقوق مردم و دولت تضییع نشود و تکریم ارباب رجوع سرلوحه کار همکاران است.

سعید محوری افزود: ما به عنوان یک فرد مومن و مسلمان و یک مستخدم دولت وظیفه داریم در انجام وظایف وتکالیف خود از هیچ اقدامی جهت حل مشکلات مردم دریغ ننمائیم وامروز تکریم و رضایت ارباب رجوع در سرلوحه کار کارکنان ثبت واسناد استان قرار دارد.

وی با بیان این که در چند سال اخیر با توجه به سیاست های مقام عالی سازمان ثبت اسناد در راستای برنامه پنج ساله به سوی استفاده از فن آوری نوین ، ارتقاء سرعت و دقت در ارائه خدمات ، کاهش مراجعه مردم ، ارتقاء سلامت اداری و نظارت و کنترل قدم برداشته ادامه داد: نمونه بارز آن صدور سند کاداستر با قید مختصات هندسی است و در آینده نزدیک اسناد مالکیت به صورت کارت الکترونیکی ارائه خواهد شد.

محوری با بیان اینکه اعتبارات این اداره کل جوابگوی حجم بالای خدمات ثبت به مردم نیست گفت از استاندار محترم استان انتظار داریم که برای خدمت رسانی بهتر به مردم درزمینه اعتبارات مارا یاری کنند.

تصویر نامه استانداری در به مدیرکل ثبت اسناد استان :

 DSC_0062

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی