تاریخ انتشار : یکشنبه 18 ژانویه 2015 - 11:32
کد خبر : 2798

خادمی یکی ازمنطقی ترین استانداران کهگیلویه وبویراحمد

خادمی یکی ازمنطقی ترین استانداران کهگیلویه وبویراحمد

دکتر خادمی با نگاه علمی ،عالمانه وتخصصی به مسائل استان همواره همگان را به دور از حاشیه سازیها که هیچ سودی به حال توسعه استان ندارد دعوت نموده است.

 

IMG13083313سید ولی موسوی-مدیرمسئول نسیم دنا//مدیریت بومی علی رغم دلسوزی و تلاش های زیاد ،همواره با مشکلات و چالش های بیشماری دراستان روبرو بوده است و حجم تخریب ها و انتقادهای ناصواب از آن چندین برابر مدیران غیربومی وناکارامد بوده است.

فرهنگ اشتباه توقعات قومی ، قبیله ای و سیاسی مانع بزرگی بر سر راه مدیریت بومی بوده است و عملکرد های خوب در زیر بمباران تخریب ها دیده نشده است.

در دولت تدبیر وامید، دکتر خادمی استاندار دانا وفهمیم استان کهگیلویه وبویراحمد که از فرزندان بومی همین دیار است سکان مدیریت ارشد استان را بدست گرفته است .

دکتر خادمی اشراف بالایی بر ظرفیتها،پتانسیلها ،مشکلات وتنگناههای استان دارد و با شناخت کامل از اینگونه فضا سازی ها و بدور از حاشیه ها و شعار گرایی و سیاست زدگی تا کنون نشان داده است که در مسیر آرامی حرکت می کند و دغدغه ای جز توسعه استان ندارد، بطوریکه خود بارها بر ایجاد فضایی آرام وبا ثبات برای کار وتلاش بیشتر تاکید کرده است وگفته است که فرصت بحث های حاشیه ای در کهگیلویه وبویراحمد را نداریم.

اما برخی ها به دنبال متشنج کردن ومسموم کردن فضای آرام وبا ثبا ت سیاسی حاکم بر استان وفعالیت ها هستند و تخریب مدیران استانی را کلید زده اند وآنها را به قومی گرایی و سیاست زدگی متهم می کنند وقصد دارند نظراتشان را تحمیل کنند، اما استاندار مثل کوهی استوار به دور از حاشیه و نگاه عالمانه ومدبرانه به استان با تلاش وپیگیری بیشتر به کار خود ادامه می دهد وهمگان را به دوری از حاشیه دعوت می کند. علاوه بر این فضای آرامی که در سایه مدیریت علمی ایشان بوجوده امده است نعمت بزرگی برای استان ماست که در طول سالیان گذشته بی سابقه بوده است.

استاندار در امورات فرهنگی، اقتصادی وخدماتی تحرکات خوبی در استان داشته است. وی بعنوان یک ولایتمدار حقیقی در عمل ثابت کرده است همواره به مناسبت ها وشعائر دینی توجه ویژه داشته و فعالیت های فرهنگی را برای توسعه استان بسیار مفید واثر گذار دانسته است.

استاندارخدوم استان باهنرمندان، ورزشکاران ، دانشجویان، خانواده های شهدا و جانبازان و قشرهای مختلف مردم نشست هایی داشته است وبه امور آموزشی چه در دانشگاه و چه در آموزش و پرورش ومراکز آموزشی توجه کرده و خود ومعاونینش در دانشگاهها نیز به مناسبتهای مختلف حضور یافته وبا آنها گفتگو کرده اند، توجه ویژه ایشان به آموزش وپرورش باعث شده شورای آموزش و پرورش استان در کشور رتبه برتر را کسب همچنین در امورات خدماتی از قبیل آبرسانی، گاز رسانی، برق، بهداشت وسلامت نیز کارهای خوبی انجام شده است .

برگزاری همایش استانداران ادوار گذشته استان ،تشکیل اتاق فکر وبهرگیری از نظرات سلایق مختلف برای توسعه استان ، سفر به شهرستانها وبررسی پروژه های عمرانی وتلاش در جهت فعال شدن این پروژه ها و تعامل با مسئولان کشوری ونمایندگان مجلس شورای اسلامی از تدابیر زیبا وماندگار استاندار برای توسعه بوده است.

ارتباطات استاندار براساس تعامل، وحدت ومشورت بوده است

استاندار ثابت کرده است مرد کار وعمل است و با تعامل وهماهنگی با نمایندگان استان از دو دستگی وتفرقه جلوگیری کرده است وی بخوبی از ظرفیت مدیران کهگیلویه وبویراحمدی که در سطح کشور مسولیت دارند نیز استفاده کرده است وهم اندیشی خوبی با آنان داشته است وهمواره تاکید کرده است ارتباطات وی براساس تعامل، مشورت، وحدت ومنافع استان بوده است

خادمی برخلاف استانداران غیربومی وگذشتگان همواره از روی ادب ونزاکت وبا احترام با مردم ومدیران زیر دستش صحبت می کند خوش اخلاقی ومردم داری در عین دوری از احساسات ومنطقی بودن از خصلت های خوب ایشان است و همواره با در نطرگرفتن شرایط وقانون سخن گفته است و وعده های واهی نداده است و باید گفت خادمی یکی ازمنطقی ترین استاندار استان تا حال بوده است و با توجه به وضعیت تصمیمات مدیریتی خوبی می گیرد.

تلاش استاندار برای خارج کردن استان از بن بست

بی تردید وضعیت اقتصادی استان متاثر از وضعیت اقتصادی کشور است و وضعیت اقتصادی کشور برهمگان عیان است و این تا حدودی دست استاندار را بسته است اما استاندار ولایتمدار دست روی دست نگذاشته و در بخش اقتصادی از تمام توان خود برای خارج کردن استان از بن بست استفاده کرده است و همیشه دنبال راهی برای تزریق پول از موسسات وسازمانها به استان در جهت رفع محرومیت زدایی و توسعه نیافتگی استان بوده است.

حضور در شهرستانها وبررسی مشکلات پروژه های عمرانی با حضور مدیران کل استان از نزدیک از اقدامات اصولی استاندار برای پیشرفت قطارتوسعه دراستان است که درخور تحسین است. در همین بازدیدها بسیاری از پروژؤه ها و کارخانه ها فعال شده اند و مشکلات بر سر راه تولید به حداقل رسیده است. البته نباید انتظار داشت همه مشکلات به دست استاندار حل شود استاندار وظیفه رهبری وتخصیص بودجه را دارد و و ادارات باید در این زمینه تحرک بیشتری داشته باشندو با پیگیری مستمر زمینه به اتمام رسیدن طرحها را فراهم نمایند. امروز دیگر وقت آن رسیده است که با وحدت وهمدلی به سمت جامعه ای حرکت نماییم که در آن از یک طرف وحدت وصمیمیت ،برادری ومهربانی واز طرف دیگر توسعه وپیشرفت وآبادانی دستها را به گرمی بفشارد وهمه بکوشیم به تعبیر امام راحل عظیم الشانمان در سرزمین اعمال ورفتارمان هیچ بذری جز رضایت پروردگار نباشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی