تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 1 ژانویه 2015 - 4:12
کد خبر : 2747

کسب رتبه برتر آبفای شهری استان در طرح تکریم ارباب رجوع

کسب رتبه برتر آبفای شهری استان در طرح تکریم ارباب رجوع

به گزارش نسیم دنا نگهدار معادیجو افزود: با توجه به ارزیابی‌های به عمل آمده از سوی دفتر منابع تحول اداری استانداری ،شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد در زمینه تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع رتبه برتر در گروه شرکت‌های دولتی را بدست آورد.

28266_173مسئول روابط عمومی آبفای شهری استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه برتر آبفای شهری استان در طرح تکریم ارباب رجوع خبر داد.

به گزارش نسیم دنا نگهدار معادیجو افزود: با توجه به ارزیابی‌های به عمل آمده از سوی دفتر منابع تحول اداری استانداری انجام گرفت شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد در زمینه تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع با کسب امتیاز ۹۷ از مجموع یکصد امتیاز رتبه برتر در گروه شرکت‌های دولتی را بدست آورد.

وی با اشاره به اینکه هرساله طرح تکریم در ادارات مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، بیان کرد: این شرکت نیز روند خدمت‌رسانی مطلوب به ارباب رجوع را در دستور کار خود قرار داده است و تاکنون در بحث طرح تکریم ارباب رجوع در سطح ستاد شرکت و ادارات تابعه خود خدمات مطلوبی را ارائه داده است.

مسئول روابط عمومی آبفای شهری استان کهگیلویه و بویراحمددر پایان گفت: به همین منظور از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مدیرعامل و کارکنان این شرکت مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی