تاریخ انتشار : جمعه 19 دسامبر 2014 - 16:07
کد خبر : 2672

موسوی‌مطهر رئیس دانشگاه پیام‌نور واحد لیکک شد

موسوی‌مطهر رئیس دانشگاه پیام‌نور واحد لیکک شد

سیدسجاد موسوی‌مطهر به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور واحد لیکک معرفی شد.

 

ب13930703000112_PhotoAه گزارش نسیم دنا از بهمئی،عصر امروز جلسه تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه پیام‌نور واحد لیکک با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

سیدسجاد موسوی‌مطهر در این آئین به جایگاه مهم دانشگاه در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: وجود دانشگاه در شهرستان لیکک می‌تواند باعث ترقی و رشد شهرستان در حوزه‌های علمی و فرهنگی شود.

رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور واحد لیکک تلاش برای ثبات و پایداری دانشگاه، استفاده از همه پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در شهرستان برای پیشبرد هرچه بهتر دانشگاه پیام‌نور واحد لیکک را از مهم‌ترین برنامه‌های خود عنوان کرد و افزود: باید با استفاده از همه نخبگان شهرستان زمینه افزایش سطح علمی دانشگاه را فراهم آوریم.

به گزارش نسیم دنا ، در پایان این مراسم حکم مسئولیت سیدسجاد موسوی‌مطهر به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور واحد لیکک توسط معاونت پژوهشی دانشگاه پیام‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد قرائت و به وی ابلاغ شد، همچنین با اهداء لوح سپاس از خدمات صمد رنجبر رئیس سابق دانشگاه پیام‌نور واحد لیکک قدردانی شد.

گفتنی است،موسوی‌مطهر عضو هیئت علمی پیام نور واحد دهدشت، مشاور مالی رئیس پیام نور استان، مدیر گروه رشته‌های حسابداری و اقتصاد پیام نور دهدشت و پژوهشگر برتر استانی است.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی