تاریخ انتشار : جمعه 5 دسامبر 2014 - 20:05
کد خبر : 2493

نظر من در خصوص استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی مثبت است

نظر من در خصوص استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی مثبت است

غلامرضا تاجگردون در پاسخ به سئوالی مبنی بر استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نظر من در این خصوص مثبت است.

81222755-5798114رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوالی مبنی بر استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نظر من در این خصوص مثبت است.

غلامرضا تاج‌گردون  در باره روند کاهش قیمت نفت اظهار کرد: با توجه به عدم کاهش تولیدی که صورت گرفته اتفاق خاصی در تقاضای نفت صورت نگرفته و به صورت طبیعی کاهش قیمت نفت ادامه پیدا می‌کند.

وی گفت: نفت در بودجه سال آینده به قیمت ۷۰ دلار بسته می‌شود.

تاجگردون خاطرنشان کرد: این روند تا فرارسیدن سال ۲۰۱۶ ادامه دارد که در آن سال احتمال رشد اقتصادی کشورهایی از جمله چین وجود دارد که با این وضعیت احتمال افزایش تقاضای نفت در دنیا وجود دارد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته شاید در سال ۲۰۱۵ اتفاقات دیگری نیز رخ دهد اما ممکن است با توجه سیر طبیعی رشد بین‌المللی اتفاق خاصی پیش نیاید.

تاج‌گردون در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر این‌که افزایش قیمت‌ها چه تأثیری در اقتصاد داشته است، گفت: هفت تا ۱۰ درصد کاهش قیمت نفت ناشی از افزایش قدرت دلار در دنیا بوده و ربطی به ایران ندارد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که کاهش قیمت دلار با توجه به بودجه که نفت در آن ۱۰۰ دلار پیش‌بینی شده است، چه تأثیراتی بر اقتصاد کشور دارد، یادآور شد: امسال تأثیر زیادی ندارد و سال بعد نیز بودجه با قیمت ۷۰ دلار نفت بسته می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی