تاریخ انتشار : شنبه 27 می 2023 - 0:04
کد خبر : 24356

سرگروه کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد:

خلاقیت و ابتکار عمل  مربیان پرورشی عامل مهم بهبود کیفیت فعالیت‌های پرورشی در مدارس است

خلاقیت و ابتکار عمل  مربیان پرورشی عامل مهم بهبود کیفیت فعالیت‌های پرورشی در مدارس است

آفتاب دنا :سرگروه کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: بهبود کیفیت فعالیت‌های پرورشی و تربیتی در مدارس نیازمند  به‌کارگیری خلاقیت و ابتکار عمل  مربیان در بین دانش‌آموزان‌ است.  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، مرضیه کرمی بیان کرد: گروه کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

آفتاب دنا :سرگروه کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: بهبود کیفیت فعالیت‌های پرورشی و تربیتی در مدارس نیازمند  به‌کارگیری خلاقیت و ابتکار عمل  مربیان در بین دانش‌آموزان‌ است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، مرضیه کرمی بیان کرد: گروه کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ کلیه فعالیت‌های پرورشی را رصد و  وجدانه پیگیری می‌کرد تا همه فعالیت‌ها در بهه شکل اصولی و کیفی  وبه نحو. مطلوب اجرا شوند.

 وی بر آموزش مربیان پرورشی در سطح مدارس با برگزاری کارگاههای آموزشی تاکید کرد وگفت: همکاران پرورشی ما در مدارس هر روز توانمندتر، آگاه‌تر و با مهارت بیشتری فعالیت‌های تربیتی را پیش می برند که جای تقدیر دارد.

سرگروه کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی آموزش و پرورش استان افزود: دانش افزایی مربیان پرورشی، کیفیت سازی و تاثیر بیشتر فعالیت‌های پرورشی در مدارس از مهم‌ترین اهداف گروه کیفیت‌بخشی در سطح استان بود که توسط سرگروه‌های پیگیری و مورد ارزیابی و‌ کنترل قرار می گرفت.

کرمی، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی  در مدارس را نیز مورد تاکید قرار داد وگفت: سرگروهای کیفیت بخشی در کارگاههای مختلف آموزشی مربیان برای تبیین  این بیانیه در مدارس نیز تاکیدات فراوانی داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی