تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 دسامبر 2014 - 8:52
کد خبر : 2427

جشنواره رسانه و نظم و امنیت عمومی دراستان برگزار می شود.

جشنواره رسانه و نظم و امنیت عمومی دراستان برگزار می شود.

به گزارش نسیم دنا سرهنگ علی تاج الدینی در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران افزود: نخستین جشنواره رسانه و نظم و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان با اهداف، تقویت بسترها و زمینه های رسانه ای نظم و امنیت عمومی در استان برگزار می شود.

10911

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور استفاده از ظرفیت رسانه ها برای توسعه امنیت اجتماعی و بسط و گسترش تعامل هدفمند نیروی انتظامی و رسانه ها جشنواره رسانه و نظم و امنیت عمومی در سطح استان برگزار می شود.

به گزارش نسیم دنا سرهنگ علی تاج الدینی در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران افزود: نخستین جشنواره رسانه و نظم و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان با اهداف، تقویت بسترها و زمینه های رسانه ای نظم و امنیت عمومی، بسط و گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه ها و تقویت سهم رسانه ها در پیشگیری اجتماعی در استان برگزار می شود.

وی محورهای این جشنواره را مواردی از قبیل، ظرایف روان شناختی نشر و تحلیل اخبار حوادث و رخ دادها، ابعاد جامعه شناختی تهیه، تدوین و انتشار اخبار اجتماعی، کنش وری رسانه ها در حیطه ترویج قانون گرایی و نظم پذیری، ساز و کارهای رسانه ای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی و سهم و نقش رسانه در ارتقای تعامل پلیس و مردم عنوان کرد.

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن دعوت از اصحاب رسانه استان به ویژه روزنامه نگاران، مدیران مسئول، نویسندگان، خبرنگاران مطبوعات، خبرگزاریها و پایگاه های خبری حوزه حوادث، بیان کرد: علاقه مندان می توانند با ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره مذکور از جوایز نفیس این جشنواره بهره مند شوند.

تاج الدینی تصریح کرد: متقاضیان شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را در ۳ بخش خبر، گزارش و مصاحبه که طی یک سال از تاریخ ۳۰ دی ماه ۹۲ تا ۳۰ دی ماه ۹۳ در رسانه ها انتشار یافته است را به آدرس پستی دبیرخانه جشنواره واقع در یاسوج- خیابان جمهوری، بالاتر از بانک قوامین- معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان- اداره اطلاع رسانی و ارتباطات ارسال کنند.

وی ادامه داد: آثار ارسال شده به طور مجزا و در دو گروه رسانه های مکتوب و مجازی مورد بررسی قرار می گیرد و تنها آثاری در این جشنواره شرکت داده می شوند که در تاریخ قید شده در یکی از نشریات سراسری، محلی، خبرگزاریها و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی کشور که دارای مجوز و فعالیت هستند چاپ یا درج شده باشند.

سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: مراسم اختتامیه جشنواره و تجلیل از آثار برگزیده، در اسفندماه سال جاری برگزار و به آثار برتر در هر بخش لوح و جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی