تاریخ انتشار : جمعه 31 مارس 2023 - 15:06
کد خبر : 24045

پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا، متن پیام حسنعلی عزت‌خواه بدین شرح است. بسم الله الرحمن الرحیم ۱۲ فروردین؛ تجلّی واقعی خواست و ارادۀ ملّت بزرگ ایران اسلامی، روز وحدت ملی ایرانیان، روز قرار گرفتن در مسیر حکومت عدل الهی و روز تأکید و تثبیت استقلال‌طلبی واقعی ملت غیور و رشید ایران اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا، متن پیام حسنعلی عزت‌خواه بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۲ فروردین؛ تجلّی واقعی خواست و ارادۀ ملّت بزرگ ایران اسلامی، روز وحدت ملی ایرانیان، روز قرار گرفتن در مسیر حکومت عدل الهی و روز تأکید و تثبیت استقلال‌طلبی واقعی ملت غیور و رشید ایران اسلامی است.

دوازدهمین روز از بهار، مژده سرزمینی مستقل است برای مردمانی اندیشمند و دلیر و یاد آور خلق حماسه ‌ای عظیم و با شکوه و رخ نمایی اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر جهانیان، روز تحقق آرمان های والای ملت بزرگ ایران عزیز است. همان روزی که آحاد ایرانیان غیور با مجاهدت ها و ایثار شان در پی انتخابی تاریخ ساز، با رای ۹۸ درصدی خود، پیروزی انقلاب اسلامی را عینیت بخشیده و نظامی چنان مستحکم را بنیان نهادند و در برابر هیچ سلطه ای وابستگی نداشته و عزت، اقتدار و شکوه خود را حفظ نمودند.

اینجانب این حماسه ی تاریخی و ملی را که به عنوان اولین تجلی اراده ی ملت و مردم ‌سالاری دینی در ایران اسلامی و یکی از ماندگارترین صفحات زرین تاریخ کشو عزیزمان محسوب می شود ر‌ا به محضر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، رئیس جمهور محترم، دولتمردان خدوم و ملت معزز، شریف و شهید پرور ایران اسلامی ، صمیمانه تبریک گفته و از پیشگاه حضرت حق، در سالی که به تدبیر رهبر عظیم الشان به نام مهار تورم ، رشد تولید نام ‌گذاری شده، سر بلندی نظام جمهوری اسلامی ایران، مجد، عظمت، اتحاد و همدلی ملت نجیب ایران اسلامی را از درگاه یکتای بی مسئلت می نمایم .

حسنعلی عزت خواه

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی