تاریخ انتشار : یکشنبه 26 مارس 2023 - 13:23
کد خبر : 23956

رئیس اداره تعاون و رفاه آموزش وپرورش استان خبر داد:

پذیرش بیش از ۱۶هزار نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

پذیرش بیش از ۱۶هزار نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
آفتاب دنا : رئیس اداره تعاون و رفاه آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از پذیرش 16638 نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تا پنجم فروردین ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، علی سینایی در بازدید از ستاد اسکان نوروزی شهرستان بویراحمد گفت: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا پایان روز پنجم فروردین ۳۶۷۵ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۶۶۳۸ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شده اند.

سینایی با بیان اینکه بیشترین پذیرش مسافران نوروزی  مربوط به پایگاه اسکان شهرستان بویراحمد  با ۱۹۷۷خانوار و جمعیتی بالغ بر ۸۳۰۸ نفر بوده است بیان کرد: شهرستان گچساران و کهگیلویه در رتبه های بعدی پذیرش اسکان مسافران نوروزی قرار دارند.

دبیر ستاد اسکان نوروزی آموزش وپرورش استان افزود: بیشترین مهمانان نوروزی امسال به ترتیب از استانهای اصفهان، چهار محال بختیاری ،  فارس و خوزستان بوده است.

وی از عوامل اجرایی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در استان خواست با تکریم و سعه صدر پاسخگوی مسافران نوروزی باشند تا با خاطره ای خوش استان را ترک کنند.

سینایی از مسافران نوروزی نیز خواست با توجه به تقارن بهار طبیعیت با بهار قرآن و معنویت همه شئونات اسلامی را نیز بر اساس آموزه های اسلامی رعایت نمایند.

 گفتنی است : ۱۲ پایگاه و ۱۶۳ مدرسه  جهت اسکان نوروزی توسط آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستانها و مناطق پیش بینی شده است که تا ۱۲ فروردین ماه پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی