تاریخ انتشار : جمعه 17 مارس 2023 - 19:17
کد خبر : 23861

رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

بازدید دوره ای از ۱۰۰ آموزشگاه در گچساران/ نظارت و بازرسی در سطح مدارس به صورت مستمر ادامه دارد

بازدید دوره ای از ۱۰۰ آموزشگاه در گچساران/ نظارت و بازرسی در سطح مدارس به صورت مستمر ادامه دارد
آفتاب دنا : رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از بازدید دوره ای از 100 آموزشگاه در گچساران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، محمد دانشی نسب گفت: ارزیابان استانی در دوازدهمین  بازید دوره ای در قالب تیم های آموزشی، اداری، پرورشی و مالی از مدارس شهرستان گچساران بازدید به عمل آمده و بیش باز۱۰۰ آموزشگاه  را مورد ارزیابی قرار دادند.

 وی با بیان اینکه پس از این بازدیدها در جمع بندی نقاط قوت وضعف نیز منعکس می شود گفت: نظارت بر مدارس طبق شاخصهای آموزشی، پرورشی ، اداری، مالی و حقوقی از قبل تعیین شده به شکل دوره ای و موردی انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه پس از این بازدیدها ، ارزیابان با حضور رئیس آموزش و پرورش منطقه، معاونین و کارشناسان گزارش بازدید خود را ارائه می دهند، گفت: خوشبختانه مدیرکل و معاونین آموزشی که نگاه خاصی به مقوله ارزیابی در آموزش و پرورش به عنوان بازوی مهم نظارتی دارند، در جمع بندی گزارش بازرسان حضور می یابند.

دانشی نسب در پایان گفت: در راستای کیفیت بخشی، عملیات نظارت و بازرسی تخصصی در سطح مدارس با مشارکت همه ارکان موثر در امر آموزش وپرورش به صورت مستمر ادامه پیدا دارد.

انوشیروان قیطاسی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران نیز در جلسه جمع بندی با تشکر از حضور ارزیابان استانی در این شهرستان گفت: بازدید های نظارتی فرصتی برای  تقویت نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف جهت ارتقاء سطح  کیفی آموزشی و پرورشی مدارس و توانمند سازی مدیران خواهد بود که  تمام موارد مطرح شده با جدیت پیگیری خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی