تاریخ انتشار : دوشنبه 24 فوریه 2014 - 13:58
کد خبر : 237

برنامه ریزی برای استقبال از میهمانان نوروزی کهگیلویه ضروری است

برنامه ریزی برای استقبال از میهمانان نوروزی کهگیلویه ضروری است

  فرماندار کهگیلویه با اشاره به گردشگرپذیر بودن این شهرستان، گفت: برنامه ریزی از سوی مسوولان برای استقبال هر چه مطلوبتر از میهمانان نوروزی شهرستان ضروری است.ابراهیم جعفری در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر کهگیلویه افزود: نهادهای مرتبط باید تمام زیرساخت های لازم برای استقبال از گردشگران نوروزی این شهرستان را فراهم کنند. وی با تاکید

236542

  فرماندار کهگیلویه با اشاره به گردشگرپذیر بودن این شهرستان، گفت: برنامه ریزی از سوی مسوولان برای استقبال هر چه مطلوبتر از میهمانان نوروزی شهرستان ضروری است.ابراهیم جعفری در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر کهگیلویه افزود: نهادهای مرتبط باید تمام زیرساخت های لازم برای استقبال از گردشگران نوروزی این شهرستان را فراهم کنند.

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی کمیته های مختلف نوروزی کهگیلویه، بیان کرد: اجرای دقیق برنامه های این کمیته ها برای پذیرایی از مسافران نوروزی ضرورتی انکارناپذیر است.جعفری اظهار کرد: شهرداری دهدشت و اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه نسبت به ارایه خدمات مورد نیاز و اسکان مسافران نوروزی این شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با تاکید بر لزوم زیباسازی مبادی ورودی و خروجی دهدشت، عنوان کرد: نباید هیچگونه حفاری از سوی نهادهای خدمات رسان کهگیلویه از ۱۵ اسفند امسال تا ۱۷ فروردین ۹۳ در این شهرستان انجام شود.

جعفری ابراز داشت: برای استقبال از میهمانان نوروزی شهرستان کهگیلویه در مبادی ورودی و خروجی شهر دهدشت ستاد راهنمایی مسافران به صورت شبانه روزی مستقر خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی