تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 نوامبر 2022 - 19:12
کد خبر : 23389

معاون سواد آموزی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد:

جهت شناسایی و تحت پوشش قرار دادن بازماندگان از تحصیل نیازمند همکاری همه دستگاهها هستیم

جهت شناسایی و تحت پوشش قرار دادن بازماندگان از تحصیل نیازمند همکاری همه دستگاهها هستیم
آفتاب دنا : معاون سواد آموزی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: بازماندگان از تحصیل از دغدغه‌های آموزش و پرورش است که جهت شناسایی و تحت پوشش قرار دادن آنان نیازمند همکاری همه دستگاهها هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ،معاونین ،رئیس گروههای جهادی بسیج دانشجویی ، رئیس بسیج فرهنگیان و  اعضای هیات اندیشه ورز بسیج فرهنگیان  جلسه کارگروه بازماندگان از تحصیل با موضوع نحوه شناسایی و جذب بازماندگان از تحصیل برگزار شد.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه با تقدیر از همکاری همه دستگاهها ، نهادها و گروهای جهادی که با حوزه سواد آموزی همکاری دارند گفت: استفاده از ظرفیت گروهای جهادی ، هیات اندیشه ورز وبسیج فرهنگیان و دانش آموزی گام مهمی در جهت شناسایی و معرفی بازماندگان از تحصیل در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

 سید حمزه باقری نژاد با بیان اینکه باید تلاش کنیم هیچ دانش آموزی در هیچ نقطه ای از استان از تحصیل باز نماند گفت: با توجه به اینکه برخی از بازماندگان از تحصیل و کودکان کار از اتباع و مهاجرین خارجی هستند، در این رابطه جلساتی با مجموعه استانداری و سازمان بهزیستی استان تشکیل و مقدمات کار برای شناسایی افراد بی سواد و کم سواد و بازمانده از تحصیل و یا تارکان تحصیل ۶ ساله و بالاتر صورت گرفته است.

 وی از انعقاد تفاهم نامه نهضت سواد آموزی با سایر دستگاههایی که در این زمینه می توانند همکاری کنند خبر داد وگفت: با بسیج امکانات  و هماهنگی های لازم ، شناسایی هرچه سریعتر افراد واجد شرایط در حال انجام است که امیدواریم مجموعه بسیج و گروههای جهادی نیز در این زمینه یاریگر ما باشند.

باقری نژاد در پایان گفت: بازماندن از تحصیل به عنوان یک پدیده اجتماعی همواره یکی از دغدغه‌های آموزش و پرورش است که در این زمینه جهت شناسایی و تحت پوشش قرار دادن آنان نیازمند تلاش همه دستگاهها هستیم.

در این جلسه اعضاء دیدگاههای خویش را در رابطه با نحوه شناسایی بازماندگان از تحصیل ارائه و تبادل نظر کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی