تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 24 نوامبر 2022 - 0:20
کد خبر : 23354

بازدید سرزده مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از مدارس روستایی بویراحمد

بازدید سرزده مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از مدارس روستایی بویراحمد
آفتاب دنا : مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن بازدید از مدارس روستایی آموزش و پرورش بویراحمد با معلمین و دانش‌آموزان این مدارس دیدار وگفتگوکرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، حسنعلی عزت خواه به همراه معاون آموزش ابتدایی و کارشناسان این حوزه با حضور در مدرسه ابتدایی روستای چاه پازنان با فعالیت های آموزشی و تربیتی آشنا و با معلم و دانش آموزان در فضایی صمیمی گفتگو کرد.
در این بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تبریک هفته بسیج گفت: امروز فرصتی شد تا از نزدیک، مسائل آموزشی و پرورشی ، این مدارس را بازدید کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مدارس روستایی قرار بگیریم.
عزت خواه با بیان اینکه همت بالای معلمین و تلاش بسیارخوب دانش آموزان در مسائل آموزشی و تربیتی قابل ستایش است خطاب به دانش آموزان گفت: پرچم و سرود جمهوری اسلامی جز هویت ماست که باید در کنار تحصیل علم به آنها توجه نماییم.
وی ضمن سپاس صمیمانه از تلاش معلمین از همراهی بسیار خوب خانواده هایی که در این روستاها ساکن هستند و از هر لحاظ مدارس را حمایت می کنند تشکر و قدردانی کرد.
سید جلال رحیمی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد که در این بازدید مدیرکل آموزش وپرورش را همراهی می کرد نیز گفت: بازدیدهای سرزده از مدارس در اقصی نقاط استان در دستور کار قرار دارد و با برنامه ریزیهای انجام شده در صف صبحگاهی و کلاسهای مدارس ابتدایی حضور پیدا می کنیم.
در ادامه این بازدید معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از مدارس روستاهای چشمه تاگی ،چشمه بلوطک،تیگو،گرکلاغ نشین ،شهرک منصورآباد وحسین آباد دشت روم در منطقه دشت روم شهرستان بویراحمد بازدید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی