تاریخ انتشار : یکشنبه 20 نوامبر 2022 - 22:59
کد خبر : 23317

بازدید سرزده مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد  از هنرستان طالقانی شهر یاسوج

بازدید سرزده مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد  از هنرستان طالقانی شهر یاسوج
آفتاب دنا : مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به صورت سرزده از هنرستان طالقانی شهر یاسوج بازدید و از نزدیک در جریان فعالیتهای آموزشی این هنرستان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، حسنعلی عزت خواه در این بازدید سرزده  که به همراه رئیس اداره فنی حرفه ای وکاردانش و رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش وپرورش استان  صورت گرفت ضمن حضور در کلاسهای درس با هنرجویان از نزدیک  در فضایی صمیمی گفتگو کرد.

وی در جمع هنرجویان این هنرستان ضمن تقدیر از زحمات  مدیر ، عوامل اجرایی وهنرآموزان که با برنامه ریزی و تلاش مضاعف از همه ظرفیتها برای ارائه بهترین خدمات آموزشی و پرورشی به هنرجویان استفاده می کنند گفت: تحصیل در هنرستانهای فنی وحرفه ای برای یادگیری مهارت یک ضرورت است که لازم است هنرجویان از فرصتها برای مهارت آموزی به خوبی استفاده کنند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد خطاب به دانش آموزان گفت: با هویت و تاریخ انقلاب اسلامی آشنا باشید ، وقایع روز را رصد کنید تا از محیط پیرامون خویش آگاهی داشته باشید.

عزت خواه در جمع مدیر و عوامل اجرایی هنرستان طالقانی نیز به جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: معلمان عزیز در مقوله مهم  جهاد تبیین رسالت خطیری بر عهده دارند و باید با آموزش و تربیت صحیح دانش آموزان را با وقایع انقلاب آشنا کنند.

در این بازدید مدیر هنرستان طالقانی شهر یاسوج ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، گزارشی از فعالیتهای آموزشی و پرورشی این هنرستان و ارائه و مسائل و مشکلات پیش رو برای آموزش بهتر هنرجویان را مطرح کرد .

محمد کشاورز خواستار توجه بیشتر به تجهیزات برای مهارت آموزی دانش آموزان بالاخص در بخش کامپیوتر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی