تاریخ انتشار : یکشنبه 23 نوامبر 2014 - 2:05
کد خبر : 2326

حضور امام جمعه یاسوج در مراسم ختم مرحوم حاج مهدی خرسندیان

حضور امام جمعه یاسوج در مراسم ختم مرحوم حاج مهدی خرسندیان

آیت الله حسینی خانواده خرسندیان را افردی مخلص ، سختکوش ، صادق ، با ایمان و ولایتمدار برشمردکه جان سه فرزند شهیدش را در راه انقلاب اسلامی نثار کردند وامنیت وآرامش امروز جامعه مدیون ازخودگذشتگی های این عزیزان است

01

آیت الله حسینی امام جمعه یاسوج بعدظهر روز جمعه درمراسم ختم حاج مهدی خرسندیان یادگار هشت سال دفاع مقدس و برادر سه شهید والا مقام شرکت کردند.
در این مراسم امام جمعه یاسوج درگذشت این پاسدار رشید اسلام را برای جامعه اسلامی و استان شهید پرور کهگیلویه و بویراحمد ضایعه ای دردناک وسنگین دانست وبه بازماندگان وخانوادهای شهداء وایثارگران ومردم استان تسلیت گفت.
آیت الله حسینی خانواده خرسندیان را افردی مخلص ، سختکوش ، صادق ، با ایمان و ولایتمدار برشمردکه جان سه فرزند شهیدش را در راه انقلاب اسلامی نثار کردند وامنیت وآرامش امروز جامعه مدیون ازخودگذشتگی های این عزیزان است .وحاج مهدی خرسندیان نیز درکناربرادرانش در جبهه های حق علیه باطل جنگیدوبعد از جنگ باپیروی وقدم درخط ولایت و حضور وسربازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و زحمات خالصانه او در راه جهاد فی سبیل الله در جبهه های جنوب به همراه برادران شهیدش، شهیدان الله کرم والله کس ومحمد خرسندیان بخوبی برای همگان روشن است واین همدردی مردم نشان از قدرشناسی آنها از خدمات صورت گرفته ایشان است.
وی با ابراز همدردی با پدر مرحوم خرسندیان گفت : نام نیک وخدمات ارزشمند شما وفرزندانتان درتاریخ این مرزبوم ثبت شده است وبرای همیشه ماندگار است.
وی در ادامه افزود:تواضع و فروتنی، صراحت لهجه در بیان ، دلسوزی و خیرخواهی نسبت به دیگران ، احتراز شدید از اسراف، انگیزه مفرط و شوق وافر به ترویج مکتب اهل بیت(ع)، از صفات بارز وی بود.ان شاءالله که خداوند روح بزرگش را درکنار برادران شهیدش درروزقیامت با امام شهداء مهشورگرداند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی