تاریخ انتشار : شنبه 22 نوامبر 2014 - 16:58
کد خبر : 2323

۱۷هزار مشترک در شهرستان کهگیلویه از نعمت گاز برخوردارند

۱۷هزار مشترک در شهرستان کهگیلویه از نعمت گاز برخوردارند

رئیس شرکت گاز ناحیه کهگیلویه گفت: در حال حاضر ۱۷ هزار و ۸۶۳ مشترک در کهگیلویه از نعمت گاز برخوردارند.

139309011403568124133213به گزارش نسیم دنا،شعبان صادقی ،اظهارداشت: در حال حاضر ۱۷ هزار و ۸۶۳ مشترک در کهگیلویه از نعمت گاز برخوردارند.

رئیس شرکت گاز کهگیلویه گفت: دو پروژه در حال حاضر جهت نصب انشعاب در حال انجام است که یک پروژه شامل ۲۰۰فقره انشعاب برای گازرسانی به روستاهای بوای علیا،بوای سفلی،دارگنده و حسین آباد است که این انشعابات به طور صددرصدی اجرا شده است.

وی بیان کرد: پیشنهاداتی در رابطه با گازرسانی به روستاهایی که خارج از محدوده ۱۵ کیلومتر هستند داده شده که به محض تأمین اعتبار و موافقت شرکت ملی گاز اقدامات لازم انجام می‌شود.

صادقی ابراز کرد: در حال حاضر در سطح شهرها و روستاهای گازرسانی شده در شهرستان‌های کهگیلویه، لنده و چرام نیاز به اصلاح شبکه وجود دارد که شامل نقاط جدید التأسیس و یا جدول‌گذاری در سطح معابر حدود ۱۲کیلومتر برآورد شده است.

وی افزود: این شبکه‌ها در سطح شهر دهدشت شامل لوله‌های فلزی در سایزهای ۲اینچ و ۴اینچ و در سطح روستاها لوله‌های پلی اتیلن اجرا می‌شود و با اجرای این شبکه ۷۰۰خانوار روستایی و شهری کهگیلویه از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

صادقی از اجرای پروژه گازرسانی به روستاهای کهگیلویه خبر داد و گفت: ۲۵۰فقره انشعاب در روستاهای دره لبک،دزک،کل قیصر و کرباسی در حال اجرا است که این پروژه تا کنون ۷۵درصد پیشرفت کاری داشته است.

وی عنوان کرد: همزمان با نصب انشعاب اشتراک پذیری بدون هیچ وقفه‌ای در حال انجام است و مردم این مناطق می‌توانند با انجام مراحل لوله کشی به تأیید نظام مهندسی و واحد مشترکین این ناحیه مراجعه و از نعمت گاز برخوردار شوند.

صادقی بابیان اینکه تاکنون اشتراک پذیری بیشتری نسبت به مستمری بگیران کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان انجام شده است،اظهار داشت: نصب کنتور به صورت رایگان در اختیار بعضی از مددجویان قرار گرفت.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم نسبت به اشتراک پذریری بقیه افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی با اخذ سهمیه جدید اقدام کنیم تا این افراد نیز از نعمت گازطبیعی برخوردار شوند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی