تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 20 نوامبر 2014 - 17:35
کد خبر : 2319

فرهنگ نقد رو در رو باید در جامعه نهادینه گردد

فرهنگ نقد رو در رو باید در جامعه نهادینه گردد

فرماندار کهگیلویه بابیان اینکه نقد به معنای بازسازی و حرکت خوب است،تصریح کرد: فرهنگ نقد رودر رو باید در جامعه نهادینه گردد.

139307201311278283828383به گزارش  نسیم دنا،کرامت الله کریمی صبح امروز در بازدید سرزده از اداره صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه،اظهار کرد: فلسفه حضور در حریم‌ها به صورت غیرمترقبه بنا به اعتماد به تعامل و رفع مشکلات در کنار هم دیگر است ولی متأسفانه در جامعه ما از آن به مچ‌گیری تعبیر شده است.

فرماندار کهگیلویه گفت: به انتقادات و پیشنهادات به صورت ملموس و عینی نگاه می‌کنیم و برای برون رفت از مشکلات باید خرد جمعی داشته باشیم.

 

کریمی ابراز کرد: خرد جمعی زمانی معنا پیدا می‌کند که معنای اجرای نخبگی جمعی و اجرایی باهم متفاوت باشد و این فرهنگ در جامعه ما معنایی به معنای کاربرد ندارد و اگر ما ورود پیدا کنیم خیلی از مسائل نهان ازش جلوگیری می‌شود.

 

وی بابیان اینکه رو‌در‌رو به مشکلات پرداخته و ارائه طریق می‌شود،عنوان کرد: در بررسی مشکلات به فراست و کیاست دریافت شده که بعضی از مشکلات ساختاری هستند و برگزاری این جلسات برای برون رفت از مشکلات است.

 

وی گفت: جامعه ما نسبت به وظایف خیلی از ارگان‌ها ناآشنا هستند و ماباید به وسیله آموزش همگانی فرهنگ غنی آگاهی‌سازی در جامعه را رونق دهیم.

 

کریمی بابیان اینکه نظام پاسخگویی در جامعه ما مناسب نیست،ابراز کرد: گاهی شنیده می‌شود که کرامت انسانی برخی از افراد نادیده گرفته می‌شود و ماباید بدانیم اگر جامعه آگاه باشد از حق خودش تجاوز نکرده و چنین مشکلاتی ایجاد نمی‌گردد.

وی تصریح کرد: یک مدیر باید پاسخگوی مطالبات مردم باشد و و باید این پاسخگویی الزامی،دینی،قانونی و متنی است.

 

کریمی بابیان اینکه نقد به معنای بازسازی و حرکت خوب است،تصریح کرد: ادارت شهرستان به یک دگردیسی نیاز دارند و باید میزان تناسب و سنخیت هر حوزه گزینشی با حوزه اداری سنجیده شود.

 

وی بابیان اینکه بعضی وقت‌ها مشاهده شده که در نظارت و بازرسی‌ها اعمال سلیقه شده است،افزود: ابتدا با تذکرات مردم را نسبت به اعمال خلاف قانون آگاه کرده و مجازات‌های بازدارنده آخرین تیر برای مقابله با فرهنگ‌های نادرست باشد.

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی