تاریخ انتشار : جمعه 4 نوامبر 2022 - 8:49
کد خبر : 23142

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد:

درخشش دانش‌آموزان دختر کهگیلویه ای در هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی

درخشش دانش‌آموزان دختر کهگیلویه ای در هشتمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:دانش آموزان دبیرستان دخترانه نیکان ساعی شهرستان کهگیلویه رتبه برتر جشنواره نوجوان خوارزمی را در کشور کسب کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا، محمد جمالی آرند گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی که با هدف بسترسازی برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان  هر ساله برگزار می شود دانش آموزان دبیرستان دخترانه نیکان ساعی شهرستان کهگیلویه در محور پؤوهش موفق شدند رتبه برتر کشوری این جشنواره را از آن خود کنند.

وی با بیان اینکه این جشنواره با حضور همه استانهای کشور درشهریورماه گذشته در اصفهان برگزار شده بود گفت: هشتمین دوره این جشنواره در چهار مرحله مدرسه ای، منطقه‌ای/ ناحیه‌ای، استانی و کشوری اجرا شد که در مرحله کشوری این جشنواره که دراستان اصفهان برگزار شده بود. دانش آموزان استان کهگیلویه وبویراحمد با عملکرد مطلوب و کسب رتبه برتر در این جشنواره علمی  تخصصی خوش درخشیدند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دانش آموزان همه ساله در جشنواره نوجوان خوارزمی در شش محور پژوهش، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، دست سازه، مسابقات آزمایشگاهی و طرح برتر و بازارچه های دانش آموزی به رقابت می پردازند.

وی افزود: جشنواره نوجوان خوارزمی اهمیت بسیار زیادی دارد و یکی از ابزاری است که در جهت تحقق اهداف سند تحول بنیادین گام برمی دارد و با تلفیق دانش تئوری و کار عملیاتی در دانش آموزان، تعلیم و تربیتی ماندگار و پایدار ایجاد خواهد کرد.

جمالی با تبریک  این موفقیت ارزشمند  به دانش آموزان  ساعی  دبیرستان دخترانه نیکان شهرستان کهگیلویه، اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی اصولی و مدون در حوزه آموزش شاهد موفقیتهای دانش آموزان در عرصه ملی خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی