تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 نوامبر 2022 - 8:03
کد خبر : 23044

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خبرداد:

برنامه های متنوع در هفته بسیج دانش آموزی با شعار ایران قوی / برگزاری ۱۷۰ نشست روشنگری به همراه پرسش و پاسخ و تریبون آزاد در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

برنامه های متنوع در هفته بسیج دانش آموزی با شعار ایران قوی / برگزاری ۱۷۰ نشست روشنگری به همراه پرسش و پاسخ و تریبون آزاد در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

آفتاب دنا : معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد  از برگزاری ۱۷۰ نشست روشنگری به همراه پرسش و پاسخ و تریبون آزاد در مدارس استان خبرداد .به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا، سید بهاء الدین ملک حسینی با اشاره به برنامه های هفته بسیج دانش آموزی گفت:

آفتاب دنا : معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد  از برگزاری ۱۷۰ نشست روشنگری به همراه پرسش و پاسخ و تریبون آزاد در مدارس استان خبرداد

.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا، سید بهاء الدین ملک حسینی با اشاره به برنامه های هفته بسیج دانش آموزی گفت: در هفته بسیج دانش آموزی امسال با شعار ایران قوی برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده است. از جمله ی این برنامه های می توان به اشاره کرد.

 وی ، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه و اداره نماز جمعه توسط دانش آموزان، برگزاری اردوهای جهادی دانش آموزی  ، برگزاری ۱۷ یادواره شهدای دانش آموز به ویژه شهدای دانش آموز حمله تروریستی شیراز و برگزاری ۱۷۰ نشست روشنگری به همراه پرسش و پاسخ و تریبون آزاد در مدارس در دستور کار قرار دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان افزود:پویش هرخانه یک پرچم ، تجلیل از ۲۱۰ مربی جهادگر طرح شهید بهنام محمدی، تجلیل از منتخبان لیگ علمی پایای کشوری افتتاحیه راهیان نور و عطرافشانی مزار ۴۴۶ دانش آموز شهید استان از دیگر برنامه های این هفته می باشد.

 ملک حسینی ضمن تقدیر وتشکر از حضور پرشور دانش آموزان در تشییع شهدای حمله ی تروریستی شاهچراغ  گفت: این حضور شور آفرین تبلور عینی بصیرت  دانش آموزان در دفاع از انقلاب ونظام اسلامی بود.

وی گفت؛  زنگ استکبارستیزی همزمان با سراسر کشور در روز چهارشنبه ۱۱ آبانماه در مدارس سراسر استان کهگیلویه وبویراحمد نواخته خواهد شد.

ملک حسینی از اجرای ۲۳۳ گروه سرود در مدارس و میادین اصلی شهرها  توسط دانش آموزان خبرداد وگفت: مسابقات نوجوان پلاس در قالب های نقاشی ، گویندگی و مجری گری، نماهنگ ، دوبله و طراحی پوستر با موضوع استکبار ستیزی در هفته بسیج در دستور کار قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی