تاریخ انتشار : جمعه 14 اکتبر 2022 - 23:57
کد خبر : 22961

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد:

۲۳ مهرماه آخرین مهلت سنجش نو آموزان بدو ورود به دبستان است

۲۳ مهرماه آخرین مهلت سنجش نو آموزان بدو ورود به دبستان است

سید جلال رحیمی بیدک با بیان اینکه اجرای برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان از پنجم تیر ماه ۱۴۰۱ آغاز شده بود گفت: ۲۳ مهرماه آخرین مهلت سنجش نو آموزان بدو ورود به دبستان است. که انتظار می رود در مدت باقی ماندگان جا ماندگان به پایگاههای سنجش در شهرستانها مراجعه نمایند.


آفتاب دنا : معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۲۳ مهرماه آخرین مهلت سنجش نو آموزان بدو ورود به دبستان است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، سید جلال رحیمی بیدک گفت: از ابتدای شروع به کار طرح سنجش نو آموزان تا کنون ۱۵۵۱۰ نو آموز پیش دبستانی در پایگاههای مشخص شده در سطح استان طرح سنجش سلامت جسمانی را انجام داده اند.
وی با بیان اینکه اجرای برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان از پنجم تیر ماه ۱۴۰۱ آغاز شده بود گفت: ۲۳ مهرماه آخرین مهلت سنجش نو آموزان بدو ورود به دبستان است. که انتظار می رود در مدت باقی ماندگان جا ماندگان به پایگاههای سنجش در شهرستانها مراجعه نمایند.
رحیمی افزود: برنامه ملی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی از طریق ۴ پایگاه شهری ۲پایگاه روستایی و یک پایگاه عشایری در سطح استان انجام شد.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان اضافه کرد: با توجه به اینکه شناسایی مشکلات دانش آموزانی که وارد آموزش ابتدایی می‌شوند از اهمیت زیادی برخوردار است لذا اجرای طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان و شناسایی به موقع مسائل و مشکلات دانش آموزان قطعا می‌تواند نقش بسزایی در آینده دانش آموزان ایفا کند.
وی از خانواده‌ها خواست که در مدت اندک باقی مانده حضور حداکثری در طرح سنجش داشته باشند و به آموزش و پرورش اعتماد کنند و خدای نکرده خانواده‌ها برای پوشش مشکلات احتمالی فرزندشان نخواهند از این مسئله گریزان باشند بلکه با آگاهی از این مسئله استقبال کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی