تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 اکتبر 2022 - 1:02
کد خبر : 22938

نظارت بر کار آموزش دهندگان  و پشتیبانی  از آنان از رسالت های  مدیران موسسات آموزشی است

نظارت بر کار آموزش دهندگان  و پشتیبانی  از آنان از رسالت های  مدیران موسسات آموزشی است

آفتاب دنا : معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد  بر پشتیبانی و نظارت بر کار آموزش دهندگان  توسط مدیران موسسات آموزشی  که با نهضت سواد آموزی همکاری کنند تاکید کرد. نشست هم اندیشی مدیران موسسات  آموزشی با معاونت سواد آموزی در اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به منظور

آفتاب دنا : معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد  بر پشتیبانی و نظارت بر کار آموزش دهندگان  توسط مدیران موسسات آموزشی  که با نهضت سواد آموزی همکاری کنند تاکید کرد.

نشست هم اندیشی مدیران موسسات  آموزشی با معاونت سواد آموزی در اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد به منظور تبادل نظر و هم اندیشی جهت ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب تر به سواد آموزان و آموزش دهندگان برگزار گردید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آفتاب دنا ، حمزه باقری در این جلسه هدف از برون سپاری فعالیتهای سواد آموزی را ارائه خدمات بهتر و باکیفیت تر  به سواد آموزان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه  نرخ باسوادی در استان ۹۵٫۰۲ درصد هست  گفت: هرچند به برکت نظام جمهوری اسلامی در این زمینه رشد خوبی  داشته ایم ولی نیاز هست تا رفع کامل بیسوادی برنامه ریزی و  تلاش  مضاعفی با همکاری و کمک مسئولان موسسات آموزشی داشته باشیم.

باقری افزود: بیسوادی باعث مشکلات و معضلات عدیده ای در سطح جامعه و خانواده ها  گردیده که نیاز هست همه ما آستین همت را بالا زده و در این راه گامهای اساسی برداریم

وی گفت: انتظار می رود مدیران موسسات آموزشی  که با نهضت سوادآموزی همکاری دارند  پیش از آنکه نسبت به کار خویش نگاه مادی داشته باشند، به ارزش  معنوی و فرهنگی  بودن آن برای توسعه وتعالی جامعه توجه بیشتری نمایند.

معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد  نظارت بر کار آموزش دهندگان  و پشتیبانی  از آنان را از رسالت های  مدیران موسسات آموزشی دانست و گفت: موسسات ، بیمه ، حقوق و مزایای آموزش دهندگان را در زمان مناسب پرداخت و اقلام و لوازم تحریربا کیفیت در اختیار سواد آموزان قرار دهند.

 باقری ، تشویق و ترغیب آموزش دهندگان و سواد آموزان ، ثبت  قراردادها و ضمانت نامه در سامانه ، ثبت دقیق و همراه با شماره و تاریخ  فرمهای قرارداد و فرمهای معرفی و داشتن دفتر کار در هر شهرستانی که قرارداد دارند  را از دیگر وظایف مدیران موسسات آموزشی عنوان کرد کع با نهضت سواد آموزی همکاری می کنند.

در این جلسه سید شمس الدین کشاورز به عنوان دبیر جلسه ، هدف از این نشست را هم افزایی  در راستای بیان مشکلات ، نیازمندیها و ضعف های موجود و نیز شناخت پتانسیل ها و ظرفیت های موسسات برای خدمات با کیفیت و گام بر داشتن در راستای ماموریت  معاونت سواد آموزی اعلام کرد.

       در ادامه کارشناسان اداره سواد آموزی و نیز رئیس اداره سنجش ارزشیابی و مدیران موسسات نقطه نظرات ، پیشنهادها و نیازمندیهای خویش را بیان  وخواستار رفع آنها برای ارتقاء خدمات بهتر و با کیفیت تر شدند.

درپایان  این نشست حامد وارستگی رئیس اداره برنامه و بودجه اداره کل آموزش وپرورش استان نیز به سوالات ، ابهامات و درخواست های مدیران موسسات آموزشی پاسخ دادند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همراه اول

گزارش تصویری

گردشگری

خبرگزاری های کشوری سایت‌های استانی